Kétmillió eurós kampánnyal buzdítják házimunkára a spanyol férfiakat
Az Irene Montero vezette egyenlőségi tárca egy videós spotból álló reklámhadjáratot indított el még szeptember elején, amelyben azt hangsúlyozták, hogy az erősebbik nem tagjainak lejjebb kell adniuk a férfiasságból, és ki kell venniük a részüket az otthoni munkából és a gyereknevelésből, ugyanis a családon belüli felelősség közös. Irene Montero a kampány bemutatóján kiemelte, hogy fontos a háztartási feladatok megosztása, hogy a párok mindkét tagjának legyen ideje önmagára is és eljárhasson otthonról vagy elolvashasson egy könyvet. A férfiak átnevelésének része a nemi erőszak elleni küzdelem, illetve a férfi-női egyenlőség megteremtéséért zajló harc is. A szocialista kormány koalíciós partnere kiemelte, hogy ennek előmozdítása vitathatatlanul megköveteli a férfiak aktív részvételét az ilyen típusú programokban. A többmilliós, a férfiakat háztartási munkára nevelő kampány célja, hogy a jelenleginél egészségesebb, erőszakosságtól és agressziótól mentes férfitársadalom épüljön fel Spanyolországban.
Forrás: vozpopuli.com