Wings címmel rögzítette legújabb lemezét a Bubnó Tamás vezette Szent Efrém Férfikar. A cím a borítófüzet tanúsága szerint az angyalszárnyra utal: „a test nélküli mennyei erők legföldibb attribútumát, a szárnyukat idézi föl, melyekkel oly gyorsan és hatékonyan viszik el a segítséget mindenfelé a nagyvilágba”. Az angyalokkal manapság a legtöbb halandó az őrangyalunkhoz címzett gyermeki ima formájában találkozik, jóval kevesebben tanulmányozzák Pszeudo-Dionüsziosz Areopagitészt, avagy Areopagita Dénest, aki az egyháztörténet jelen állása szerint Kr. u. 500 körül elsőként tárgyalta az angyali rendeket.
De bonyolult dolog is az égi hierarchia meg a hozzá kapcsolódó irodalom, a borítófüzet is tapintatosan csak kétismert rendet említ, a kerubokat és a szeráfokat. A Szent Efrém Férfikar amúgy is a legnyilvánvalóbb ponton közelít az angyalokhoz: nekik is egyik fontos feladatuk, hogy Istent dicsőítsék énekükkel. Ahhoz meg, hogy a zene szárnyain valaki olyan helyre kerüljön, ahol már angyalszárnyak is suhognak, nem kellenek komolyabb előtanulmányok.
A Wings afféle föld körüli és időutazás a szakrális zenében. Hallhatunk afrikai gospelt, szardíniai altatót, átdolgozott ukrán népdalt, indiai himnuszt, görög Trishagiont, vagyis a Szentháromság tiszteletére írt dalt, protestáns könyörgést az eperjesi Graduálból és természetesen saját szerzeményeket is.
A Szent Efrém Férfikar nemhiába kutatja és mutatja be már 2002 óta a bizánci rítusú keresztény világ vokális örökségét és indul erről a biztos alapról szerteágazó zenei kalandozásokra: a mennyiségére tekintélyes, 18 éneket rejtő CD-n nemcsak úgy egymásra vannak hajigálva az énekek, hanem határozott gondolati, dramaturgiai íven vannak végigvezetve. Ennek kibogarászásában is segítségünkre van a borítófüzet, amelyben az angol, arámi, egyházi szláv, görög, hindi, latin, magyar, galikoportugál, sotho, szárd, szerb és ukrán szövegeket magyarul és angolul is olvashatjuk.
Bár ez a zene jellegénél fogva az emberi hangé, hallunk hangszereket is a lemezen. A hangolt csengők a Szent Efrém fellépéseinek állandó szereplői, a Wingsen is több énekben színesítik a kórus hangzását, illetve Bubnó Lőrinc két önálló Harang imájában hasonló dramaturgiai szerepet töltenek be a lemezen, mint a különböző liturgiákban: átvezetnek, összekötnek, elválasztanak, hangsúlyoznak. Három énekben dobot is hallunk, mindjárt a lemezindító, Bubnó Márk átdolgozta sotho gospel második felébe is beleduhog, hogy aztán biztos alapot adjon a finálé kibomló monumentalitásának.