– Nagyon sokféle közegben dolgozom és azt tapasztalom, hogy azáltal, hogy együtt vagyunk és dolgozunk, nincs kérdés, összetartunk, akármilyen csatákat vívnak felettünk. Mindenki egyet szeretne: nyugodtan, normális körülmények között létrehozni az előadást. És abban is mindenki egyetért, hogy a most kialakult helyzet egy tébolyda és legyen már vége. A #metoo kapcsán megtapasztalhattuk, hogy van egy új generáció, akik már egészen másként viszonyulnak helyzetekhez. Felnőtt egy új generáció, aki az életet másként látja, egyre inkább kopik ki a tekintélyelvű színházcsinálás. Kölcsönös tiszteletre épülő közös gondolkodás váltja fel a klasszikus tekintélyelvű színházat. A vezetőváltás mindig felkavarja a társulati életet, így a Vígben nyilván az egész csapatot ez is jobban megviseli, és mindenki a végét várja az igazgatóváltásnak. Négy darabban játszom most a Vígben: a Liliom, a Bűn és bűnhődés, a Hamlet és A diktátor című előadásokban, így ha kevesebbet is vagyok ott, de érzékelem az általános hangulatot. Itt fontosnak tartom megjegyezni, hogy velem soha nem történt semmilyen megalázó helyzet a Vígben, nem ért verbális erőszak vagy hasonló. De mindamellett, hogy nem kevés megköszönnivalóm van a Vígszínháznak, és én is viselkedtem már hülyén életemben, mégis muszáj szolidaritást vállalnom azokkal a kollégáimmal, színházi munkatársaimmal, akik viszont személyesen mesélték, hogy történt velük ilyen. Bonyolultnak, nem fekete-fehérnek látom ezt a problémát, amely viszont alapvetően létezik, szóval mindenki részéről érdemes rá odafigyelni. Nem csak a Vígben, mindenhol.