– Veszélyesebb tömegrendezvénynek számít egy koncert egy futballmeccsnél – állította Demeter Szilárd, a Petőfi Irodalmi Múzeum főigazgatója, a magyar könnyűzene megújításáért felelős miniszteri biztos a Wanted könnyűzenei magazin podcastjában. A miniszteri biztos virológusokkal konzultált a témában, a szakértők szerint az ültetett nézőtér, a dühöngő, vagyis a színpad előtti állóhelyes rész mellőzése és a szabályozhatóság – vagyis az, hogy mindenkiről lehet tudni pontosan, hová szól a jegye – biztonságosabbá teszi a sporteseményeket, ráadásul mivel a stadionokat kamerákkal is megfigyelik, az esetleges kontaktkutatást is hatékonyabban lehet elvégezni. Demeter Szilárd viszont azt el tudná képzelni, hogy csak ülőhelyes, de a színpad előtti részt üresen hagyó koncerteket rendezzenek.
Kertész Imre kulcsművéből furmányos színpadi adaptáció készült, Kelemen Hanna és Szabó Sebestyén László a főszereplők
Kertész Imre Kaddis a meg nem született gyermekért című műve alapján készült az a kivételes produkció, amely a budapesti bemutatót követően most országjáró körútra indul.