Ha negyvenes nők világmegváltó munkát végző kémeket alakítanak a mozivásznon, akkor nem ússzák meg, hogy fel kelljen hívni a családjukat, hogy néhány napig most nem látják őket, de nem kell aggódni senkinek miattuk, haza fognak találni előbb vagy utóbb, és egyáltalán, tudnak vigyázni magukra. Annyira megkapó és emberi pillanatok ezek egy akciófilmben, hogy az alkotók se hagyták ennyiben a dolgot, ráraktak még egy rakás poént. Megemlítik ugyanis a nők, hogy James Bondnak könnyebb helyzete volt, mert neki nem kellett hazatelefonálnia, nem kellett hosszan magyarázkodnia azzal kapcsolatban, hogy ne aggódjon a gyerek, megveszi azt a cukrot, csak előbb túléli a golyózáport, a robbantásokat, visszamászik az erkély korlátjáról, legyőz egy hadseregnyi zsoldos rosszfiút, miközben megmenti a világot. De nem lennének nők a nők, ha nem magyaráznák meg túlzottan is, hogy James Bond azért nem telefonál haza, mert nincs kinek, bár ha az utolsó James Bond-filmre gondolunk, akkor ez nem igaz, mert kiderült, hogy van egy lánya, akkor viszont már ő sem ússza meg, hogy vigyen a kölyöknek némi vásárfiát. Így mindjárt meg is valósul a nemek közötti egyenlősdi a szuperkémek világában is. Másrészről viszont azt is láttuk az utolsó James Bond-filmben, hogy a férfisors az, hogy az élete árán is meg kell védenie a családját, így nem is kicsit sántít ez a női 007-es kémkedés (ami esetünkben nem 007, hanem 355), de ha az egyenlősdi oldaláról nézzük, akkor már megszokhattuk, hogy korunk emancipált nője férfiszerepekben szeret tetszelegni.
A 355 (rendezte: Simon Kinberg) tehát a 007-es filmek újragondolt női verziója.
Mindjárt a szívükhöz is kaphatnak a James Bond-rajongók, azt gondolva, hogy biztosan valamiféle feminista férfigyűlölet-kampányt láthatunk, de szerencsére a 355 nem igazán ilyen. Egyébként a filmtörténetben volt már olyan, hogy csinos szőke, barna és vörös nők leckéztetik meg a rosszfiúkat, akkor Charlie angyalainak hívták őket. Most is szőkék, vörösek és barnák, most is csinosak, és persze vörösre festik a körmeiket, ami kifejezetten szórakoztató látvány, főleg amikor a fegyver ravaszán látható ez a körömszín. Másrészről viszont a 355 című filmben is pontosan ugyanaz a dramaturgia érvényesül, mint a James Bond-filmekben, sőt temérdek, a James Bond-alkotásokra jellemző jelenetet láthatunk visszaköszönni. Szembetűnő az is, hogy ezek a negyvenes nők már lazábban kezelik az öltözködést is, ahogy sok mindent az életben, az sem zavarja őket, ha szabadidőruhában harcolnak a világbékéért, másrészről ha bálról van szó, akkor azért tudnak ők is tündöklően szép amazonokká változni.