– Az Apró Színház alapítójaként és művészeti vezetőjeként tíz éven át különböző kultúrákat kutattunk a társulattal. Például találkoztunk itt élő afrikai művészekkel, igyekeztünk minél többet megtudni az életükről, a viseletükről, zenéjükről, szokásaikról. A megismert történetekből meséket írtunk – melyek olyan jól sikerültek, hogy sokszor azt hitték, hogy népmesék –, majd előadtuk őket. A színházamat tíz évig működtettem, rengeteg értéket teremtettünk, nagyszerű szakmai elismeréseket gyűjtöttünk be. Húsztól harmincéves korig még elmegy támogatás nélkül fenntartani egy színházat, de családdal már nem, ezért egy kicsit félretettem. Jó műhely volt és jó tanulópénz. Többségében nők voltak a csapatban, s rájöttem, női csapatot vezetni számomra nagyon nehéz feladat. Erős egyéniség vagyok, férfiak között lehetek egy kicsit lágyabb, mert akik körülöttem vannak, vigyáznak rám. Én semmit nem csinálok félgőzzel, szeretek szerelmes lenni abba, amivel foglalkozom. A munkában ez a Veronaki zenekar, ahol Mogyoró Kornél a zenekarvezető, ami számomra ideális. Frontemberként az a feladatom, hogy kedves és nyitott legyek, és minél többet tanuljak tőlük. A színházi múltam miatt gyakorlottan mozgok a színpadon. Rengeteg energiám van, ami a zenészeimre is átragad. Izgalmas oda- és visszahatásokat élünk meg.