Ülök a fotelben, és próbálom elfelejteni a városban tett utazásomat. Autóval meg sem kísérlem a bejutást, nem lévén nagy kedvem a kerékpársávok szorításában araszolni a fullasztó hőségben. Nos, aki azt feltételezné, hogy bezzeg a tömegközlekedőknek mennyire jó, az inkább kövesse Karigeri utasítását: szálljon ki, és gyalogoljon. Amennyiben sikerül elkerülnie a napszúrást, jobban jár a forgalomba visszavezetett, lestrapált Ikarusokon utazóknál. Emlékeznek a legendás 405-ösökre? Azokra a picikre. Amiket Tarlós István főpolgármestersége alatt Karsanokra és magyar Modulókra (ez utóbbi elektromos) cseréltek. Most újra előkerültek. Igaz, alig 25 évesek. Akkoriban persze fel sem merült, hogy légkondi legyen a buszon. Nincs is. Marad tehát a lábbusz.
Havas Henrik durván beleállt Friderikusz Sándorba
Vihar a baloldalon.