Faji polgárháború előszele süvít az Egyesült Államokban. Az olvasztótégely valójában fortyogó üst, a multikulti utópiája drámai erővel pattan vissza a valóságról. A nemzetközi kommunista felforgatók által uszított gettócsőcselék apokaliptikus tombolásának ürügye egy korábban rablásért többször elítélt minnesotai bűnöző, a fedezet nélküli csekkel fizetni akaró és az ezért intézkedő rendőrökkel szemben erőszakos George Floyd halála, amely az egyik rendőr szakszerűtlen és embertelen fellépése miatt következett be. A bűnös egyenruhást letartóztatták, emberölés gyanújával nyomoznak ellene.
A tragikus eset nyomán látszólag irracionális módon lángba borult Amerika, és nyíltan felszínre tört a vad fehérellenes rasszizmus. Az elhalálozott bűnöző, George Floyd ugyanis történetesen fekete bőrű volt, az úgynevezett „felszabadító” emberjogista és szélsőbaloldali terrorista mozgalmak ezért az elnyomók és elnyomottak hazug narratíváját harsogva szabad folyást engedtek elvakult fehérellenes fajgyűlöletüknek, melynek alaptétele, hogy rasszista csakis a fehér ember lehet, a feketék mindig áldozatok, és ha utóbbiakkal szemben rendőri túlkapás történik, az mindig és feltétlenül faji indíttatásból ered.
E szélsőséges, torz felfogás célkeresztjében száz éve az eredendően fehér európai vagy európai gyökerekkel rendelkező nemzetállamok, az azokat alkotó egészséges családok és persze a hagyományosan családfenntartó-családfő férfiak állnak.
E program első megnyilvánulási formái már a XIX. század végén megjelentek a különféle „felszabadító” ideológiák képében. A cél az etnikai, rasszbeli határok mesterséges, erőltetett felszámolása, a különböző emberfajták összekeverése a világtestvériség és a világállam utópista, tehát kártékony és életellenes rögeszméje jegyében.
Az osztrák grófi apától és japán anyától született Richard Coudenhove-Kalergi (1894–1972) diplomata-történész-filozófus-szociológus, nem mellesleg a bécsi Humanitas szabadkőműves páholy tagja 1925-ben írt Gyakorlati idealizmus című munkájában nyíltan meghirdette a multikulturális zagyvalék szisztematikus létrehozásának programját. „A jövő embere kevert fajú lesz, a mai kor faji csoportjai és társadalmi osztályai lassan, fokozatosan eltűnnek a tér és idő beszűkülése, az előítéletesség megszűnése miatt.