Így segít a magyar üzletlánc

A CBA már eleget tett a minisztérium két hete elhangzott kérésének, s intézkedésben tiltotta meg, hogy külföldi eredetű UHT tejet és trappista sajtot rendeljenek franchise-partnerei.

LM
2012. 05. 31. 3:04
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Néhány héttel ezelőtt a vidékfejlesztési tárca kerekasztal-beszélgetésen látta vendégül az országban működő áruházláncok vezetőit, hogy a kibontakozóban lévő tejpiaci válságra közös megoldást találjanak – mondta el a lapnak Fodor Attila, a CBA kommunikációs igazgatója. Ezért Budai Gyula, a Vidékfejlesztési Minisztérium államtitkára arra kérte a láncokat, hogy a külföldről származó UHT tejet és trappista sajtot vegyék le a polcokról, s ezzel segítsék a hazai tejtermelőket.

Az igazgató hangsúlyozta: azonnal eleget tettek a kérésnek, s az amúgy is inkább választékkiegészítésként árusított tej és sajt beszerzésének tilalmára vonatkozó, az egész franchise-hálózatban érvényben lévő utasítást adtak ki. Így a raktári készletek elfogyását követően eltűnik a CBA polcairól a külföldi eredetű UHT tej és trappista sajt. Fodor Attila arra is felhívta a figyelmet, hogy az akciónak akkor van értelme, ha minden áruházlánc vállalja az önkorlátozást.

Komment

Összesen 0 komment

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi. Mielőtt hozzászólna, kérjük, olvassa el a kommentszabályzatot.


Jelenleg nincsenek kommentek.

Szóljon hozzá!

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.