Jakab József: Ellenben még mindig nem tisztáztuk, ki ez a Pellady? Ha nincs válasz, akkor lehalkítjuk a zenét, és felgyújtjuk a fényeket: ő bizony az MLSZ marketingmenedzsere. (Speciel svájci magyar. Vagy magyar svájci?) Hogy hívták-e vagy ő maga ajánlkozott, azt sűrű homály fedi. (Miként azt is, ő találta-e ki Matthäust vagy fordítva történt.) Munkálkodásának célja és feladata, hogy „kommunikációs hidat képezzen a sport és az ipar között, szoros együttműködésben a médiával és a politikával”. Továbbá: „A magyar futballnak vissza kell térnie a nemzetközi porondra, és szalonképessé kell válnia” – olvasható cége honlapján. Pellady úr olyan sokat élt külföldön, hogy bizonyára elkerülte a figyelmét: a magyar futball fizikailag sohasem iratkozott ki a nemzetközi porondról, csupán eredményeivel rombolja a mítoszt. Igaz, azt már vagy két évtizede. Ami pedig a szalonképessé válásra való törekvést illeti, még csak elképzelésem sincs, mire gondolhatott a programalkotó; remélem, annak nem része az újságíró képletes lerugdalása a repülőgép fedélzetéről. A fanyalgó kollégának amúgy példát mutat a Pellady-féle honlap, amely így kezdi az izlandiak elleni vb-selejtezőről szóló tudósítást: „Bár a mérleg a 2 csapat eddigi összetűzéseinek eredményeit illetően a mi oldalunkra dőlt, 7 eddig találkozóból 4-et válogatottunk nyert, ezt a mérkőzést kötelező volt hozniuk.” Magyarul nem tudni, de ígérve sem nem volt.
(Népszabadság, 2004. október 12.)

Nem fogja elhinni, milyen módszerrel lopott a tolvaj trió a kecskeméti áruházban