Az Európai Bizottság rendeletének kiskapuit használja ki az MSZP, amikor választási reklámanyagaiban a szocialista párt emblémájával együtt szerepelteti az uniós beruházásokat. A testület 1828/2006-os számú rendelete ugyanis elsősorban az unió állampolgárainak megfelelő tájékoztatását írja elő többek között a pályázati lehetőségek megismertetésére, a pályázók mozgósítására, valamint az eredmények szabályszerű bemutatására. A rendelet 9. cikkelye értelmében a tájékoztatás alkalmával a szabványoknak megfelelően szerepeltetni kell az unió jelképeit és a megfelelő támogatási alapra vonatkozó utalásokat is. Az MSZP szórólapjain ezzel szemben az adott választókörzetben létrejött uniós forrású beruházások csak a szocialista párt emblémájával együtt szerepelnek. Így például Pest megye 9. választókörzetében az EU-s alapokból megújult bölcsőde és óvoda, útépítés is az MSZP kampányát erősíti, akárcsak Pápán a „Munkácsi (sic!) Mihály Általános iskola” korszerűsítése vagy a történelmi belváros rekonstrukciója. A brüsszeli szabályozás megkerülésére utal az uniós forrásokból megvalósuló Új Magyarország Nemzeti fejlesztési terv plakátjának szerepeltetése az MSZP kampányfilmjében is, amely ellen már a filmben szereplő Kia autógyártó cég is tiltakozott.
– Az Európai Unió kommunikációs költségvetése elsősorban az állampolgárok informálására és az uniós fejlesztések bemutatására szolgál – erősítette meg lapunk kérdésére Joseph Hennon, az unió intézményi kapcsolatokért és kommunikációs stratégiáért felelős biztosának szóvivője. Kérdésünkre, miszerint pártpropagandára fordítható-e uniós forrás, hangsúlyozta: az EU célja az állampolgárok tájékoztatása, a beruházásokra adott bármilyen támogatást pedig egyértelműen arra az adott fejlesztésre kell fordítani. Lapunk megkereste az ügyben a Nemzeti Fejlesztési Ügynökséget (NFÜ), ahol a naponta többször, számos csatornán hetek óta sugárzott ominózus reklámfilmmel kapcsolatban közölték: „nem láttak ilyen kampányfilmet, de ha készült, természetesen a közreműködésük nélkül.” Az uniós pénzek reklámozása és a pártpropaganda összekeveredése az NFÜ álláspontja szerint nem vet fel etikai problémát, mert „a környezet részeként, a kreatív anyag eredeti jelentését meg nem változtatva, egyben volt látható a kérdéses plakát.” Kérdésünkre, miszerint, miért éppen az EP-választások előtt lendült be az uniós források reklámgépezete, megtudtuk, hogy válság van, és a véletlennek tulajdonítható az egybeesés.
Így néz ki, ha Magyar Péter úgy gondolja, bármilyen nőt megkaphat