Drága küzdelem a bliccelők ellen

Újabb botrányos BKV-szerződésekre bukkant lapunk. Információink szerint a közlekedési társaság még Antal Attila irányítása alatt mintegy ötvenmillió forintot fizetett a bliccelők elleni kampányra és fiataloknak szóló propagandára.

2009. 10. 17. 22:00
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

A pénz döntő részét az a Well Reklámügynökség kapta, amelynek a megbízás idején még tulajdonosa volt Bölcs István, a balliberális 168 Óra főszerkesztő-helyettese. Az ügynökség korábbi tulajdonosai között pedig felbukkant Mester Ákos, a 168 Óra főszerkesztője és Erdős Ákos is. Szerettük volna megkérdezni a BKV-tól, miért kellett több tíz millió forintot elkölteni ilyen célra, ráadásul úgy, hogy abból az utazóközönség vajmi keveset érzékelt, de a vállalat sajtóosztályán mára ígértek választ.
Eközben tegnap a Magyar Hírlap arról számolt be, hogy 2007 óta közel félmilliárd forint összértékben kötött tanácsadói szerződéseket a Fővárosi Közterület-fenntartó (FKF) Zrt.-vel az a Cemi Kft., amely korábban a BKV-nak óránkénti százezer forintos díjazásért osztogatta tanácsait.
A végkielégítési botrány másik főszereplőjénél, a MÁV-nál tartott tegnap délelőtti sajtóbeszélgetésen Andrási Miklós, a vasúttársaság elnöke azt mondta: nem lát kivetnivalót abban, hogy a MÁV többmilliós szerződést kötött azzal a céggel – a Grid Zrt.-vel –, amelynek korábban éppen ő volt az igazgatója. A társaság délutáni közleményében felhívta a figyelmet: a MÁV azt megelőzően kötött szerződést a Grid Zrt.-vel szakértői munkára, még mielőtt Andrási Miklós – július 1-jén – a vasút élére került volna. A zrt. pedig a vállalt feladatot július 10-re teljesítette.
Részletek a 3. oldalon

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.