A pénz döntő részét az a Well Reklámügynökség kapta, amelynek a megbízás idején még tulajdonosa volt Bölcs István, a balliberális 168 Óra főszerkesztő-helyettese. Az ügynökség korábbi tulajdonosai között pedig felbukkant Mester Ákos, a 168 Óra főszerkesztője és Erdős Ákos is. Szerettük volna megkérdezni a BKV-tól, miért kellett több tíz millió forintot elkölteni ilyen célra, ráadásul úgy, hogy abból az utazóközönség vajmi keveset érzékelt, de a vállalat sajtóosztályán mára ígértek választ.
Eközben tegnap a Magyar Hírlap arról számolt be, hogy 2007 óta közel félmilliárd forint összértékben kötött tanácsadói szerződéseket a Fővárosi Közterület-fenntartó (FKF) Zrt.-vel az a Cemi Kft., amely korábban a BKV-nak óránkénti százezer forintos díjazásért osztogatta tanácsait.
A végkielégítési botrány másik főszereplőjénél, a MÁV-nál tartott tegnap délelőtti sajtóbeszélgetésen Andrási Miklós, a vasúttársaság elnöke azt mondta: nem lát kivetnivalót abban, hogy a MÁV többmilliós szerződést kötött azzal a céggel – a Grid Zrt.-vel –, amelynek korábban éppen ő volt az igazgatója. A társaság délutáni közleményében felhívta a figyelmet: a MÁV azt megelőzően kötött szerződést a Grid Zrt.-vel szakértői munkára, még mielőtt Andrási Miklós – július 1-jén – a vasút élére került volna. A zrt. pedig a vállalt feladatot július 10-re teljesítette.
Részletek a 3. oldalon
Orbán Viktor: Magyarország a középmezőny élére kerülhet a bérszínvonalban