A középiskolai oktatásnak már elsősorban nem a készségek fejlesztése, hanem a kialakult struktúra minél mélyebb tudással feltöltése a feladata – olvasható a Magyar Nemzeti Bank (MNB) 2019-es Versenyképességi programjának Tudásalapú társadalom című fejezetében. Programjuk szerint a középiskolában célszerű lenne növelni a fakultációk szerepét, akár már 9. évfolyamon emelt és alapszintű csoportokat kialakítani az egyes osztályokon belül is. Azoknak ugyanis, akik egy témakörrel egy középiskolai tantárgyon kívül nem kívánnak foglalkozni, nem célszerű a jelenlegi elméleti alapokon nyugvó tananyag oktatása. A szakértők szerint nekik egy sokkal gyakorlatorientáltabb, a téma mindennapi alkalmazási területeire fókuszáló, csak a szükséges alaptudást biztosító oktatás is elégséges.
Pórul járt egy gyógyszerhamisító bűnszövetkezet – egy orvos is bűnrészes
A nyomozók befejezték a 2023-ban elkezdett munkát. Eljárás indult 12 gyanúsított ellen.