Frissítés az Európai Parlament Kommunikációs Főigazgatóságától
Annak érdekében, hogy az Európai Parlament tájékoztassa a polgárokat az Európai Unió Covid-19 vírus elleni fellépéséről, továbbá a polgári felelősségvállalás fontosságáról, az Európai Parlament a #Europeansagainstcovid19 hashtag köré összegyűjtötte kommunikációs és információs tevékenységét.
Az Európai Parlament a #EuropeansAgainstCovid témájú közösségi médiabejegyzések támogatásával ugyanúgy jár el, mint az Európai Parlament tevékenységeit magyarázó többi bejegyzéssel.
- A Kommunikációs Főigazgatóság különféle olyan „kommunikációs termékeket” állít elő, melyek a Covid-19 vírus kitörésének Unió által történő kezelésére összpontosítanak. Ezek a „termékek” erősíteni szeretnék az állampolgári felelősségvállalást is, és ezeket mintegy összekapcsolja a # EuropeansAgainstCovid19. Mint általában, annak érdekében, hogy jobban eljusson az üzenet azokhoz, akiket még nem foglalkoztat az EP munkája, az Európai Parlament a központi médiumain keresztül promótálja ezeket a termékeket a közösségi médiában (például Facebook posztokban, közösségi média-hirdetésekben, a Facebookon, Instagramon, Twitteren és a Messengeren).
A cikkben említett számok torz képet adnak a valóságról, mivel sokkal szélesebb időkeretet fednek le, mint a cikkbe említett COVID válság – ezek az adatok egész évre vonatkoznak, és a 2019-es európai választások előtti időszakot is felölelik.
A 34 milliós összeg említése:
- ez az összeg magyar forintra vonatkozik – Euróban kifejezve ez 96 029 EUR
- az összeg egy egész évre vonatkozik (2019 március-2020 április)
- ennélfogva bennefoglaltatnak azok a tevékenységek is, melyek az Európai Parlament intézmény, figyelemfelhívó kampányára vonatkoztak az európai választások kapcsán
- mindez könnyedén ellenőrizhető itt: LINK
Cseh Katalin / 3 millió euró említése:
- ez nem az Európai Parlament oldala
- szintén 2019 márciusa óta tartó periódusra vonatkozik
- itt ellenőrizhető: LINK