Ráadásul bár a tartályellátó csoporttól azzal az indoklással küldték el az egyik dolgozót, hogy „nincs elég munka”, megtudtuk, hogy ez csak azért van így, mert gyakorlatilag leállt az FKF ügyfélszolgálata, és több ezer kiszállítandó tartály hónapok óta áll raktáron. Egy lapunk birtokába jutott dokumentum szerint ugyanis az óbudai lakásfenntartó szövetkezet december 1-jei szerződéskezdő dátummal rendelt még október végén plusz szelektív gyűjtőtartályokat az FKF-től, amelyeket tehát addig kellett volna kiszállítani, ám az ügyfél megrendelése január végégig az ügyintéző fiókjában feldolgozatlanul porosodott, és csak két hónapos késéssel, február elején érkezett meg a tartályszállítókhoz, akik hatvan nap csúszással vitték ki azokat. Hasonlóan járhatott több másik ügyfél is, mivel forrásaink szerint számos hasonló eset van, s több ezer e-mailes ügyfélmegkeresés áll feldolgozatlanul.