Az innovációs és technológiai miniszter szerint Magyarország jó alternatíva lehet ezeknek a cégeknek kapacitásbővítéseik megvalósítására. Kitért arra, hogy izraeli és amerikai védelmi ipari érdekeltségek is beléphetnek a hazai piacra, cserébe a kormány olyan jogi környezetet kínál az Európai Unión belül, amely egyszerűsíti és gyorsítja az állami exportengedélyek kiadását.
A kínai Fudan Egyetemmel kapcsolatban kijelentette, hogy az nem csökkenti a Diákváros kapacitásait, és a két beruházás elfér egymás
mellett. Ezeknek a tervezése hamarosan megkezdődik. A kormány szándéka világos: megépíti a Diákvárost, a Fudan megvalósításáról pedig népszavazás lesz – rögzítette a tárcavezető.
Azt is bejelentette, hogy a Budapest–Belgrád vasútvonal magyar szakaszának kivitelezése október közepén megkezdődik Kiskunmajsa
és a déli határ között. A befejezés céldátuma változatlanul 2025.
A miniszterrel készült interjút közlő cikket a vg.hu oldalán olvashatja el.