– A közmédia műsorai között mindig kiemelt fontosságot kap a társadalmi szerepvállalás. Ez különösen igaz, ha mindannyiunk jövőjéről, a jövő generációjáról van szó – fogalmazott Altorjai Anita, a Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. vezérigazgatója, miután bejelentette, idén a Jónak lenni jó! kezdeményezés a koraszülött és a veleszületett fejlődési rendellenességgel élő gyermekek fejlesztését, a Semmelweis Egyetem Alapítványát támogatja.
Több milliárd forintot gyűjtöttünk össze az elmúlt tizenegy évben
A Jónak lenni jó! egyedülálló kampánya több mint egy évtized alatt páratlan mértékű támogatást nyújtott a kedvezményezett szervezeteknek. A karitatív összefogásnak köszönhetően 2012 óta a felajánlások összértéke meghaladta a kétmilliárd forintot.
– Tizenkét éve, a Jónak lenni jó első kampányában azokat a gyerekeket mutattuk be, akikről a szüleik már lemondtak, Böjte Csaba árváit – idézte fel Altorjai Anita, hozzátéve, hogy az elmúlt években számos alkalommal fogott össze az ország, hogy segítsék és támogassák a gyermekeket segítő szervezeteket. – A támogatottak között volt a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat, a Magyar Koraszülött és Újszülött Mentő Alapítvány, de a cukorbeteg gyerekekért és a Covid-árvákért is összefogtunk. Minden kampányunk során bemutattuk a támogatást, a gondoskodást, az elfogadást, a törődést és a szeretetet, amelyek ezeket a szervezeteket, érintetteket körbeveszik – emlékeztetett.

– Sok édesanya szembesül gyermeke életének első pillanataiban ezekkel az embert próbáló kihívásokkal, vagy a későbbi években, amelyek sajnos, vagy hál istennek, remek szakemberek segítségét teszi szükségessé. Morális kötelességünk, hogy a magunk módján mi is megtegyünk mindent annak érdekében, hogy eljusson a segítség oda, ahol arra a legnagyobb szükség van, oda, ahol hatékony a gondoskodás. Pontosan tudjuk, hogy a nehéz időkben nyújtott szakszerű segítség sokszorosan megtérül – tette hozzá a Duna Médiaszolgáltató Nonprofit Zrt. vezérigazgatója.
Minden kilencedik baba érintett