Az óriási Messe Berlin komplexum gigantikus csarnokait újra elfoglalták a szórakoztatóelektronikai, a háztartási, a telekom- és IT-szektor képviselői, hogy ott fogadják a kereskedőket és a látogatókat. A szokásoknak megfelelően a legnagyobb konszernek, így például a Samsung, az LG, a Miele vagy a Bosch fantasztikus, mesébe illő kiállítótereket építettek fel, ahol láthatólag a belsőépítészek is nagyon kitettek magukért, hogy méltó környezetben mutathassák be a termékeket – írja az Origó.
De azt sem hallgathatjuk el, hogy az esemény 2022-ben még nem volt azon a szinten, mint fénykorában. A megszokottnál picit kevesebb volt a látogató, és a kiállítók között is akadtak hiányzók.
Kihagyták az expót – vagy legalábbis nem kifejezetten a kiállítás területén jelentek meg – az olyan, megkerülhetetlen vállalatok, mint például a Sony, az Acer, a Hisense, a Lenovo vagy a Philips, e holdingok pedig az elmúlt időszakban stabil és állandó résztvevőnek számítottak.
Nagyon úgy fest, hogy még egy ilyen nagy múltú szakkiállításnak is folyton bizonygatnia kell a létjogosultságát, hogy az online korban is van értelme részt venni egy ilyen jellegű eseményen. Ez pedig nem fog máshogy menni, mint kőkemény kommunikációs kampánnyal, amire – legalábbis szerintünk – nagyon rá kellene készülnie a szervezőknek.