Ki mire lő? A videójáték-ipar fejlődése érdekes kihívást jelent a sportfogadást szervező vállalkozásoknak, e kihívás pedig éppen a videójáték-ipar működésének alapvető sajátosságából fakad. Minden időszaknak megvannak ugyanis a legnépszerűbb játékai, ám könnyen megeshet, hogy ami idén igen kedvelt, és adott esetben tíz- és százmilliók játszanak vele rendszeresen, az öt év múlva már csupán szép emlék, játéktörténeti mozzanat lesz. Ezt elkerülendő, a játékfejlesztők évről évre csiszolják, tökéletesítik terméküket, s erre az e-sport-fogadás szervezőinek is figyelniük kell. Akár egy aprónak tűnő változtatás is felforgathatja az addigi erőviszonyokat, ezzel egészen új dimenziók is megnyílhatnak azok előtt, akik fogadni szeretnének az adott játékkal játszókra. Ráadásul a videójátékok világában egyik napról a másikra is felbukkanhatnak új, igen sikeres játékosok. A Szerencsejáték Zrt. kínálatában jelenleg 14 különböző típusú e-sport szerepel. Megtalálhatók az úgynevezett sportszimuláció típusú játékok, vagyis amikor a játékosok például fociznak, kosárlabdáznak, jégkorongoznak videójátékon ellenfeleikkel, emellett klasszikus e-sport-játékok (mint például a CS:GO vagy a Dota2) is akadnak a fogadási listában. A virtuális tér küzdelmeire természetesen a való világ eseményei is alapvető hatást gyakorolhatnak. Bizonyára a focis videójátékok fejlesztői és használói is érdeklődéssel figyelték az európai szuperliga ötletének minapi berobbanását, majd villámgyors – de lehet, hogy csupán időszakos – kimúlását. Ha a legnagyobb labdarúgóklubok elképzelése valóra válik, s létrejött volna egy, a legnagyobbaknak szóló bajnokság, akkor a videójátékokat is át kellett volna alakítani, a változtatásokat pedig az e-sport-fogadásnak is követnie kellett volna.