A hongkongi székhelyű piackutató cég, a Counterpoint Research tegnap közölte éves felmérését az okosórák népszerűségéről. A mobiltelefonok felváltásával kecsegtető technológia egyre népszerűbb, amit az elemzés is igazol: az okosórák eladása tavaly világszerte 41 százalékkal nőtt. A legtöbbet az Apple értékesítette termékéből, az amerikai vállalat népszerűsége azonban az elmúlt három évben folyamatosan csökken. Hosszú távon ezért okkal tarthat egyik kínai riválisától, a Huaweitől. Bár a nyugaton rossz hírű cég csak két százalékot birtokol az okos-órapiacból, tavaly rekordmértékben, 123 százalékkal növelte eladott termékeinek számát.
Orbán Viktor: Az ünnepek között is sokat dolgoztunk, január 17-én már a Kossuth Rádióban kezdek
A magyar miniszterelnök Indiában is népszerű, hiszen a békemissziója kinyitotta az ajtót a világban a béke megteremtésére.