Egyre több szexuális tartalommal terhelik a gyerekeket az amerikai iskolákban az „átfogó szexuális nevelés” és az „elfogadás” jegyében, figyelmeztet a The Heritage Foundation nevű konzervatív think tank kutatója. Jared Eckert szerint azonban
ez komoly kockázatot jelent a gyermekek egészséges mentális- és későbbi szexuális fejlődésére is,
írja a The Daily Signal, a szervezet hírportálja.
Felhívják a figyelmet arra, hogy a gyerekeket progresszív könyveken keresztül is érzékenyítik különböző LMBTQ-témákban, és fokozatosan szivárog be a genderideológia is az iskolákba ezeken a mesekönyvnek álcázott propagandán keresztül.
A The Daily Signal több ilyen könyvet is bemutat.
Az egyik legelső ilyen kiadvány, mely bekerült az iskolák könyvtáraiba és tanterveibe az „I am Jazz”, ami egy Jazz nevű transznemű lányról szól, aki bár fiúnak született, már gyerekkora óta lányként éli az életét.
A könyv olyan egyszerű szövegekkel mutatja be a transzneműséget, mint „lány agyam van, de fiú testem. Ezt hívják transzneműnek. Így születtem.”
A könyv egyébként igaz történeten alapul. Szerzői Jessica Herthel, a transznemű jogok szószólója és maga Jazz Jennings, akiről a könyv szól. Jazz Jenningsről egyébként a TLC csatorna is forgatott valóságshow-t.

A „They She He Me: Free to Be!” című kiadvány arra tanítja a gyerekeket, hogy nem csak a női „she” és a férfi „he” névmásokkal utalhatunk egy-egy személyre, és nem csak fiúk és lányok vannak a világon, hanem vannak olyanok is, akik nemi szempontból semlegesek.

Például „hercegnő fiúról” is külön könyvet adtak ki. „Hercegnő fiú” egyébként egy 4 éves kisfiú, aki a történet szerint lányos ruhákban jár, és „úgy táncol, mint egy gyönyörű balerina”.
De a gyerekek olvashatnak a herceg és a lovag románcáról egy klasszikus tündérmese átdolgozásában, és két hímnemű pingvin egymás iránt érzett szerelméről is, egy másik könyvben.

Az, hogy a biológiai tudás hiányos, már korábban kiderült ezeknél a könyveknél, ennek ellenére mégis meglepő lehet, amikor az érzékenyítés arra a szintre jut, mint a „Neither” című mesekönyvnél, hogy az emlősöket madarakkal párosítják.

Nyilván a könyv célja a nemi sokszínűség bemutatása lenne, de inkább csak azt éri el, hogy a gyerekek teljesen összezavarodnak, és azt hiszik, a nyuszinak és a madárkának lehetnek közös utódai. Minimális biológiai tudással felvértezve azt is tudhatnák a propagandisták, hogy még az eltérő fajú emlősök sem tudnak közös utódot nemzeni. Persze van néhány kivétel, ilyen a ló és a szamár közös utódja, az öszvér is.