Ez a kormány mindenáron a gyerekeket is célzó LMBTQ-lobbi kedvében akar járni

„Arra van szükség, hogy a kormányunk bátor legyen, vegyen példát a magyar kormány könyvéből, és védje meg a gyerekeket” – fogalmazott lapunknak Lucy Marsh, a brit Családi Nevelési Alapítvány (Family Education Trust) képviselője. Marsh elmondta, hogy az Egyesült Királyságban a jogi környezet kötelezi a gyerekeket szexuális felvilágosításban való részvételre, amit sok esetben az iskolák ellenőrizhetetlen harmadik felekhez szerveznek ki (NGO-knak). A szervezet képviselője kiemelte, hogy örülne, ha saját kormánya is emlékezne arra, hogy tulajdonképpen konzervatívnak kellene lenniük.

2023. 11. 25. 7:18
Forrás: Mesterséges Intelligencia
VéleményhírlevélJobban mondva - heti véleményhírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz fűzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

– Melyek a Family Education Trust fő tevékenységei?

– Elsősorban egy kutatószervezet vagyunk, és a családok összeomlásának okait kutatjuk. Ezt már több mint ötven éve tesszük. 

Sajnos, az egyik fő fókuszunk jelenleg az iskolai nem megfelelő párkapcsolati és szexuális nevelésre irányul, mert ez teljesen figyelmen kívül hagyja a szülők akaratát és jogát, hogy gyermeküket a saját belátásuk szerint neveljék.

Ez az állam beavatkozását jelenti a családokba, megpróbálva izolálni a gyerekeket a családtól. Ez az egyik oka annak, hogy ez jelenleg ilyen nagy hangsúlyt kap.

– Milyen most az általános helyzet az Egyesült Királyság iskoláiban? Mi a negatív gyakorlatok forrása? A nem kormányzati szervezetek (NGO-k) szabad utat kapnak, hogy gyerekeket a genderideológiával befolyásolják?

– A probléma az, hogy a jelenlegi konzervatív kormány 2019-ben bevezette a kötelező párkapcsolati és szexuális nevelést az iskolákban. Az erről szóló fehér könyv, amit a kormány hozott ki, nemcsak a kötelező részvételt tartalmazta, hanem azt is, hogy a gyerekeket tanítani kell LMBTQ-témákról, azaz annak szerepelnie kell a tantervben. 

A fehér könyv (angolul: white paper ) olyan kiadvány, amely egy szervezet/mozgalom/párt stb. hivatalosnak tekinthető véleményét fogalmazza meg valamely témáról.

Tehát amikor ezt bevezették, a tanárokra nagy nyomás nehezedett, hogy sok mindent be kell iktatniuk a tantervbe. Ennek következményében sok iskola kiszervezte a feladatot harmadik feleknek, amelyek semmilyen szabályozás alá nem esnek. Ezt nem engedhetjük meg. Így egy teljesen más iparág jött létre különböző csoportokkal, amelyek azt mondták: „Nos, túl elfoglaltak vagytok ahhoz, hogy ezt megtegyétek, majd mi elvégezzük helyettetek a párkapcsolati és szexuális nevelést”. Nagyon sok ilyen szolgáltatást biztosító csoport van. Meg sem tudnám mondani, hányan vannak. Úgy jellemezték, mint a vadnyugatot, és ez tényleg így van. 

Bárki beállíthatja magát szakértőnek ebben a témában anélkül, hogy bármilyen képesítéssel rendelkezne. Néhányan közülük be is mennek az iskolákba, és órákat tartanak a gyerekeknek. Ez egy teljesen őrült helyzet. A szülőknek még mindig jogában áll kivonnia gyermekét a szexuális nevelésből, de az iskolák ezt eléggé megnehezítik. Sőt, a kormány honlapján a tanároknak azt tanácsolják, hogy beszéljék le a szülőket, mert a kormány azt akarja, hogy minden gyerek részt vegyen ezen a »képzésen«.

A probléma pedig az, hogy nem lehet kivonni a gyereket a párkapcsolati aspektusból. Tehát miközben a konkrétan szexualitásról szóló programokból kivonhatod őket, a személyes, szociális és egészségügyi  (PHSE) tanterv keretein belül szervezett órákról nem. Ezzel csak az a baj, hogy mindez az őrület, amit látunk, bármelyik ponton beilleszthető az alapfokú egészségügyi tantervbe (PHSE), ami a személyes egészség- és szexuális nevelést jelenti. Ez a drogokról való beszélgetéstől kezdve a biztonságos online tartózkodáson át egészen az egészségi, szexuális és párkapcsolati oktatásig mindent magába foglal. Ez egy nagyon széles tanterv, és kiskapu, mert ennek értelmében a gyermek nem vonható ki az egészből.

– Mit azonosítottak a gyerekek nemi ideológiának való kitettsége legfőbb veszélyeként?

– Az elmúlt évben elég sok jelentés született itt ebben a témában. Volt egy jelentés, amelyet Lottie Moore készített a Policy Exchange-től. Ő egy nagyszabású kutatást végzett számos iskola bevonásával.

Kiderült, hogy az iskolák nagy százaléka a szülők tudta vagy beleegyezése nélkül szociálisan átmenetet hajt végre a gyermekek között.

Ezt titokban tartják az iskolában. Tehát előfordulhat, hogy egy lány lányruhában megy iskolába, majd az iskolába érve átöltözik fiúruhába, és az összes tanár férfi névmással illeti és új férfinéven szólítja a lányt, és a szülőnek fogalma sincs róla, hogy ez történik. Ezt olykor teljesen titokban tartják a szülők előtt.

Ami történik, az az, hogy sok kiszolgáltatottabb gyermek – tehát a sajátos nevelési igényű gyermekek, például az autisták, valamint a szociálisan kissé elszigeteltebb gyermekek – nehezen találnak barátokat. Ők különösen érzékenyek erre a fajta nemi ideológiára, és azt tanítják, azt mondják nekik, hogy ha nehézségeid vannak, ha szorongsz, ha nehezen barátkozol, akkor lehet, hogy rossz testbe születtél. Sok ilyen gyerek azt gondolja, hogy: „Ó, hát ez az oka a problémáimnak. Azért vagyok boldogtalan, mert valójában nem vagyok lány. Fiú vagyok.” 

És sajnos ezeknek a gyerekeknek az az útja, hogy szociálisan átváltoznak, és az iskolában a felnőttek megerősítik őket abban, hogy igen, rossz testbe születtél. 

A következő lépés számukra az, hogy elkezdenek pubertásblokkolókat szedni, hogy megakadályozzák a felnőttkori nemi jellegzetességek kialakulását. Az ezt követő következő lépés pedig az, hogy – amint azt már tudjuk a Nemzeti Egészségügyi Szolgálat (NHS) nemi identitással foglalkozó szolgáltatásaival kapcsolatos botrányból –, hogy a blokkoló szereket szedő gyermekek többsége ellenkező nemű hormonokat kap, és ezeknek nagyon sok visszafordíthatatlan egészségügyi kockázatuk van. Meddőség, a szexuális örömök megtapasztalásának képtelensége, mindenféle egészségügyi kockázat, a csontok nem megfelelő fejlődésének kockázata, a rák és a szívproblémák magasabb kockázata, és mindenféle dolog, ami rosszul sülhet el egy ilyen orvosi megerősítéssel. Szóval ez egy „perfect storm”, egy különösen rossz helyzet, ami tényleg ártalmas.

Fotó: Mesterséges intelligencia generálta kép.

– Magyarországon széles körű konzervatív programot hajt végre a kormány olyan kérdésekben, mint a gyermekvédelem és a nemi propagandának való kitettség korlátozása, a szülők neveléshez való jogának védelme. Magyarország felbukkant már az önök látókörében?

– Az egyik volt kollégám alaposabban utánanézett, hogy mi történt Magyarországon. Gyakran beszélgettünk arról, hogy a magyar kormány milyen politikát folytatott a tendenciák megfordítása érdekében.

Igen, nagyra becsüljük, ami Magyarországon történik. Csak kívánni és remélni tudnánk, hogy a mi saját kormányunk is emlékezzen arra, hogy tulajdonképpen konzervatívnak kellene lenniük.

A konzervatív pártban jelenleg nem sok konzervatív van. Úgy tűnik ők is csak az LMBTQ-lobbi kedvében akarnak járni. Egyes kormányhivatalok is mintha ilyen befolyás foglyai lennének, köztük az oktatási minisztérium, amelyet teljesen a Stonewall, a nagy LMBTQ jogvédő mozgalom irányít. Van néhány ellenző hang, és néhány kiváló képviselő, akik kiállnak az ellenkező oldal mellett, mint például Miriam Cates képviselő, aki az egyik vezető hang ebben. Ő volt az a képviselő, akinek sikerült elérnie a párkapcsolati és szexuális nevelés felülvizsgálatát. Ez jelenleg is zajlik. De több olyan emberre és képviselőre van szükségünk, aki hajlandó ténylegesen kiállni ezért.

– Mennyire elkötelezett az Egyesült Királyság kormánya ebben a kérdésben?

– A kormány ígéretet tett arra, hogy útmutatást ad az iskoláknak a transznemű gyermekek kezeléséről. Nos, hogy őszinte legyek, még az is probléma, ha egy jelentésben valóban az áll, hogy egyes gyerekek transzneműek. Már a megfogalmazása is probléma. De több parlamenti képviselő, köztük Miriam Cates és mások is nyilvánosan kiállnak ez ellen, mondván, hogy a nemi ideológiát nem szabad tanítani. A nemi ideológia általános tiltását követelik az iskolákban, hangsúlyozva, hogy egyetlen gyerekkel sem szabadna megtörténjen, hogy társadalmi átmeneten essen keresztül az iskolában.

 A kormány jelentéséből kiszivárgott iránymutatásban azonban az szerepel majd, hogy „bizonyos körülmények között megengedik néhány gyermeknek a szociális átmenetet”. Egyelőre nem tudjuk, hogy melyek lesznek ezek a körülmények. De véleményem szerint ezt lehetetlen lesz biztonságosan végrehajtani.

Mert még ha megengedik is egy diáknak, mit jelent ez az összes többi gyerek számára? Az összes többi gyereket is alávetik a kényszerített beszédnek, ahol egy lányra fiúként kell utalniuk férfi nemű névmással? Mi lesz a mosdókkal, öltözőkkel, sportolási lehetőségekkel, és mi lesz a tanárokkal? A tanárokat is kötelezhetik arra, hogy úgy hivatkozzanak ezekre a gyerekekre, ahogy kérik? Ez egyszerűen lehetetlen lesz, hogy a valóságban működjön. Ez még mindig lehetővé teszi, hogy azok a tanárok, akik LMBTQ-aktivistaként tevékenykednek, vagy teret adnak azoknak, tovább folytassák a napirend népszerűsítését. Szóval arra van szükség, hogy a kormányunk bátor legyen, és nézzen bele a magyar kormány könyvébe és védje meg a gyerekeket.

Borítókép: Mesterséges intelligencia által létrehozott kép

A téma legfrissebb hírei

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Magyar Nemzet Google News oldalán is!

Címoldalról ajánljuk

Tovább az összes cikkhez chevron-right

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.