Beigazolódni látszik, hogy az Oscar-díjakat sok alkalommal nem szakmai alapon adják, Thomas Vinterberg 2020-as Még egy kört mindenkinek című filmje ugyanis nemcsak rém unalmas, hanem dühítően felszínes is. Thomas Vinterberg neve onnan lehet ismerős a mozinézőknek, hogy Lars von Trier mellett ő volt a Dogma 95 stílusirányzat másik atyja. Temérdek olyan filmet köszönhetünk nekik, amelyek valamilyen társadalmi problémát dolgoznak fel, no meg a posztmodern filmformanyelv is a dogmások köpönyegéből bújt ki, amely, ha végletekig leegyszerűsítjük, akkor a szereplőket követő, rángatózó (házi videós felvételekhez hasonlatos) kézikamerázás nagyon-nagyon kevés vágással vagy vágás nélkül. Vagyis realista téma hiperrealista ábrázolásmóddal.
Történetek magyar festőzsenik kalandos úton megtalált műveiről
Megjelent a Kieselbach Galéria könyvsorozatának legújabb, reprezentatív darabja.