Az államszocialista időkben nem sokat törődtek a menedzseléssel, még a szót is tiltották, ennek a hendikepnek a fényében pedig még inkább felértékelődik, hogy az Omega egyáltalán kijutott Spanyolországba, ahol akkoriban még a Franco-rezsim regnált. Kóbor János így nyilatkozott az esélyeikről: – Itt kellett szembesülnünk azzal, hogy sokkal jobb helyezést is elérhettünk volna, ha mögöttünk állt volna egy olyan menedzsment, amelynek természetes érdeke lett volna a győzelem, és amelyek érthető módon ott álltak a nyugati előadók mögött. Ez is dalfesztiválnak számított, akárcsak az ugyanabban az évben megrendezett tokiói Yamaha fesztivál, de itt azok az együttesek voltak egyben az előadók, akik a számokat írták, és minden együttes három számot játszhatott, megjelölve azt az egyet, amelyet favorizál. Erre az alkalomra írtuk az Oh, Barbarella című dalunkat, de az Olyan szépen mosolygott lett a befutó, mert azt indítottuk, és a harmadik számunk, az Oh, jöjj! is a legújabb, Éjszakai országút című nagylemezünkről szólt. Mindent saját magunknak kellett kijárnunk, és ahogy a tokiói Yamaha fesztivál, úgy a Barbarella fesztivál is első volt a sorban 1970-ben az adott helyszínen, ami egy kicsit megnehezítette a dolgunkat. Az már az Interkoncerten múlt, hogy segítenek-e bennünket, azaz a megfelelő hivatalos papírokat a rendelkezésünkre bocsátják-e, de az 1969-es angliai turnénk megakadályozása miatt talán volt bennük egy kis együttérzés, és nem fúrták meg a spanyolországi utunkat.