Eddig a negyedét hívták vissza javításra, felújításra a gyártók annak a mintegy 43 millió autónak, amelyeknek az európai hatóságok nyomására az előírásosra kell csökkenteni a károsanyag-kibocsátását a 2015 őszén kirobbant dízelbotrány után. A súlyos késlekedés tényét a The Irish Times szerint a Brüsszelt és a nemzeti kormányokat állandóan ostromló Transport & Environment (T&E) szakmai környezetvédelmi lobbicsoport állapította meg. „Az Európa-szerte jelenleg tapasztalható csigatempó megengedhetetlen. Az ágazatnak négy év állt rendelkezésére a dízelbotrány kitörése óta, de még a saját ígéreteit sem teljesítette a kocsikban talált károsanyag-kibocsátási manipulációk elhárítására. Itt az ideje, hogy a kormányok bekeményítsenek, és kötelezővé tegyék a visszahívásokat az egész Európai Unióban. Ez semmilyen új törvény bevezetését nem követeli, mindössze politikai akarat kérdése” – intézett dörgedelmet az illetékesekhez a szervezet egyik mérnöke.
Százötven éve született Winston Churchill, a „sors keze”
John Lukacs szerint alig volt olyan nyugati államférfi, aki úgy kedvelte volna Magyarországot, mint Churchill. Ezt azért árnyalnánk.