A DK elnöke egy TikTok-videóval próbálta megtolni pártja kommunikációját, de a poszt nagyon rosszul sikerült. Politológiával foglalkozó szakemberek azt mondják, hogy egy politikusnak nagyon figyelnie kell arra, hogy mit mond. Mert egy-egy balul sikerült mondat bizony maradandóan beleéghet a szavazók fejébe. Gyurcsány viccesnek szánt posztja ezek közé, a félrecsúszott kommunikációk közé tartozik.
A pártelnök két csomag krumplival jelent meg a videóban, ahol elmondta, hogy a krumplival nincs semmi baja, sőt ő is szereti. Akkor jelent problémát, ha választási krumpli lesz belőle, azaz a politikai pártok szavazatot próbálnak vele vásárolni, ezzel akarják rábírni az embereket arra, hogy függetlenül attól, hogy mit gondolnak, máshogy cselekedjenek. Homályos, burkolt üzenet volt ez. Majd hozzátette, a DK is szokott krumplit osztani. Tehát, ha lefordítjuk Gyurcsány körmönfont gondolatmenetét, ha ők adnak krumplit az embereknek az helyénvaló, mert ők csak segíteni akarnak a szegényeken, ha azonban más pártok, akkor ők már gonosz, galád módon szavazatot szeretnének vele szerezni.