A fejlesztési háború és a pályán való csatározások mellett a pszichológiai hadviselésnek is fontos szerepe van a Forma–1-ben. A Red Bull és a Mercedes csapatfőnökei, Christian Horner, illetve Toto Wolff 2021-ben kis túlzással annyit szerepelt a kamerák előtt, mint versenyzőik, Max Verstappen és Lewis Hamilton. A McLaren és a Red Bull rivalizálása még nem teljesen érte el ezt a szintet. Szurkálódásokból persze jócskán akadt, Verstappen például tavaly a narancssárgák „ismeretlen” ügyvezető igazgatójának egyik beszólására azzal vágott vissza, hogy „de ki az a Zak Brown”? Persze a holland klasszis maga is meg tudta válaszolni a kérdést, amelyre az idény végén pedig csattanós választ kapott: az, akinek a csapata legyőzte a Red Bullt, és megnyerte a konstruktőri pontversenyt.

Az idény első három futama alapján 2025-ben is ez a két istálló lesz a figyelem középpontjában, még akkor is, ha nincsenek pariban egymással. A legutóbb, Japánban éppen Verstappen győzött, de egyébként egyértelműen a McLaren volt eddig a gyorsabb. Utóbbinak kordában kell tartania az egyéni vb-címről egyaránt álmodozó, jelenleg egy-egy győzelemmel álló Lando Norrist és Oscar Piastrit, míg a Red Bullnál az a fő cél, hogy Verstappenből zsinórban ötödször is bajnok legyen, és mellette egy olyan csapattárs legyen, aki segíteni tudja ennek elérésében. Sergio Pérez tavaly ehhez nem tudott hozzájárulni, az év végén mennie kellett, Liam Lawson helyére pedig mindössze két futam után Cunoda Jukit ültette a Red Bull, de ahogy az új-zélandi, úgy a japán pilóta sem járt még Verstappen közelében.