Van abban valami abszurditás, hogy miközben a „haladó” nyugati országok jó részében a törvény erejével is elősegítik az LMBTQ-aktivisták nyomulását az alsóbb iskolai – egyes helyeken óvodai – intézményekben, azalatt Magyarországon, a keresztény-nemzeti értékrend mellett elkötelezett többségi társadalom keretei között sokan félnek a fiatalok jó irányba terelgetésétől.
Azt mondta nemrég egyik barátom, hogy írhatok én bármit hazaszeretetről, hazafiságról, arról, hogy Magyarország katonanemzet volt, s jó lenne, ha az maradna, mert ezek az üzenetek úgysem jutnak el a fiatalokhoz. Szerinte nemcsak a felsőoktatásban, hanem az általános iskolák pedagógusai között is többségben vannak a liberális szemléletűek, akik távol tartják a diákokat azoktól a nézetektől, amelyek a normalitást, ez esetben nemzeti közösségünk megmaradását, szellemi fejlődését erősítik.
Szeretném hinni, hogy a barátom téved, és a pedagógusok jelentős része pontosan tudja: az elmúlt 1100 évben azért tudtuk megőrizni államiságunkat, azért maradtunk meg magyarként Európa térképén, mert mindig képesek voltunk fegyvert fogni és erőt mutatni a külső fenyegetésekkel szemben. Ugyanakkor kétségtelen, a fiatalok gondolkodására, szellemi fejlődésére óriási hatással van a modern kor informatikai moslékáradatának megannyi terméke. Vannak persze, akik például az LMBTQ-mozgalom vonatkozásában normálisnak tekintik, ha egy demokráciában a kisebbségi jogok megkülönböztetett védelmet érdemelnek. Akkor hát vessünk egy pillantást e jogok védelmére!