– Sajnos sok tantárgyból az erőfeszítések ellenére sem sikerült tartani a hagyományos tempót. Az online órák során, főleg kikapcsolt kamerák mellett, az apró, de fontos visszajelzések nem jutnak el a tanárhoz. Sok esetben, főként a szerényebb, gyengébb vagy visszahúzódó diákok nem merik megállítani az órát, hogy közbekérdezzenek. Emiatt előfordulhat, hogy bár egy osztály a tananyag szerint jól halad, a tanulók egy része mégis lemaradt vagy egyszerűen „elveszett” – fogalmazott Hutter Róbert, majd hozzáfűzte: – Nyílt titok, hogy az online dolgozatokon a diákok nemcsak a saját tudásuk alapján válaszolnak, hanem olykor megbeszélik maguk között a kérdéseket, a megoldásokat megnézik online. Emiatt sokszor bekapcsolt kamera és mikrofon mellett kell megírni a számonkéréseket, bár ez nem jelent valódi megoldást. A nagyobb témazárókat, dolgozatokat a tanárok, ha tudták, januárra halasztották, abban reménykedve, hogy azokat már hagyományos keretek között lehet majd megírni. Az online munkarend idején egyébként a dolgozatokon túl felelésekkel, órai aktivitással, beadandó feladatokkal és prezentációkészítéssel is tudtunk jegyeket szerezni – zárta beszámolóját Hutter Róbert.