Már kilencedik alkalommal készítették el a Turizmus.com a kiadványát. Az idei év újítása, hogy tevékenységi kategóriánként csoportosították az ágazat szereplőit, így most a kreatívipar szereplőit vették sorra.
Felidézték, hogy Orbán Ráhelt már gyerekkorától kezdve érdekelte a turizmus, tudatosan készült erre a pályára. A Corvinuson közgazdasági diplomát szerzett, majd Svájcban, a világ egyik legjobb, turizmussal foglalkozó egyetemén, a lausanne-i Ecole hôtelière MBA-szakán folytatta tanulmányait.
A lap szerint ekkor erősödött meg benne az a gondolat, amely szerint Budapest nemzetközi ismertségén kell dolgoznia, hiszen a hely tele van olyan lehetőségekkel, amelyekre építeni lehet egy európai város márkabevezetése során.
Fontos számomra, hogy Magyarország megkapja azt az elismerést, amit megérdemel – azáltal is, hogy az utazók vonzó turisztikai célpontként tartják számon világszerte. Ehhez a meglévő hagyományainkra, a múltunk és a jelenünk értékeire kell építenünk
– mondta a szakember, aki jelenleg a Magyarországon meghatározó turisztikai fejlesztésekkel foglalkozó BDPST Grouphoz tartozó BPDST Koncept ügyvezetője.
Kollégáival hotelek és éttermek márkakoncepcióján dolgoznak, történelmi múlton keresztül narratívát alkotnak, amely végigkíséri a vendéget az érkezésétől a távozásáig.
Magyarország számára kiemelten fontosak az együttműködések
A Dorothea Hotel koncepciójának megalkotása indította el a szakemberben a BDPST Koncept létrehozásának ötletét.
Kiemelték, hogy egy olyan nemzetközi, elismert márkának készítettek koncepciót, mint a Marriott-lánc.
Az ötcsillagos luxushotel várhatóan 2023 közepétől várja a Budapestre érkező turistákat.
A BDPST Koncept ügyvezetője szerint kiemelten fontosak ezek az együttműködések. Hozzátette, hogy a nemzetközi cégek úgy hozzák be Magyarországra az értékesítési hátteret, hogy mindeközben meg tudják tartani és mutatni a helyi értékeket, így a magyar kultúra és identitás a szolgáltatói szektoron keresztül közvetíthető.
Borítókép: Orbán Ráhel (Fotó: Mandiner)