Fellázadtak a szoftverfejlesztő cég nyerészkedési ötlete ellen

Szükségtelenül, ráadásul a lényegének megértése nélkül vezetné be az NFT technológiát – olvasható az Origó cikkében.

Forrás: ORIGO2021. 12. 17. 14:15
Forrás: Flickr
Vélemény hírlevélJobban mondva- heti vélemény hírlevél - ahol a hét kiemelt témáihoz füzött személyes gondolatok összeérnek, részletek itt.

Jelentős felháborodást váltott ki nemrég a gamerekből az Ubisoft, bejelentése szerint a saját Quartz platformján keresztül NFT-ket kezd árulni a játékaihoz. Az érdeklődők erősen limitált példányszámban elérhető skineket tudnak majd vásárolni a játékaihoz kriptovalutáért, majd ezeket továbbértékesíthetik másoknak a francia kiadó rendszerén belül. Elsőként a moderáltan sikeres Ghost Recon Breakpointban válik majd elérhetővé a megoldás.

A gamerek javának részéről borítékolható volt a negatív reakció, a Quartzot bejelentő reklámvideót egy nappal a megosztása után az Ubisoft listázatlanra állította a YouTube-csatornáján. A videómegosztó továbbra is hajthatatlan a negatív visszajelzések számának nyilvános rejtegetésében, azonban némi trükközéssel sikerült kideríteni, hogy az elrejtésének idején 1018 kedvelés és 22 429 nem tetszik érkezett rá, ami 95 százalékos negatív visszajelzési arányt jelent.

Ezen túlmenően kiszivárgott, hogy a belső kommunikációkban az Ubisoft saját alkalmazottai is elégedetlenek és szkeptikusak a rendszerrel szemben: nem tudják, hogy mi értelme van ennek az egésznek, limitált példányszámú skinek árulásához, továbbá a velük történő felhasználói kereskedés megvalósításához teljesen szükségtelen a blokkláncos technológia használata.

A teljes cikket ITT olvashatja tovább.

Borítókép: Az Ubisoft cég logója (Fotó: Flickr)

Ne maradjon le a Magyar Nemzet legjobb írásairól, olvassa őket minden nap!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.