A cég számára különösen fontos volt, hogy ne csupán az állami szférában domináljon, de az üzleti szektorban is kiemelkedjen a fordítóirodák közül, és megmutassa, piacvezetősége nem véletlen.
Az elmúlt két évben az OFFI sokat tett ezért, és egy sikeres átalakítási periódust zárt le. A cég újrapozicionálta márkáját: a korábbi „hivatali” image helyett rugalmas, modern, a versenyszféra felé is nyitott brandet épített. Ehhez a vezetésnek sok esetben kemény, az üzleti szférára jellemző döntéseket kellett meghoznia: racionalizálás, minőségi cserék, átszervezések, belső reformok.
Eközben olyan feladatokat kellett hibátlanul teljesíteni, mint az egyszerűsített honosítási eljárással járó hatalmas munka, amelynek okiratfordításainál rendkívüli módon kellett ügyelni az adatok biztonságos kezelésére, és ezzel leendő honfitársaink és családjuk biztonságára.
A közel 150 éves múltra visszatekintő intézmény számára valódi kihívást és örömet jelentettek az Európai Unió Magyar Elnökségével kapcsolatos fordítói és tolmácsolási feladatok is, amit a nemzetközi és hazai visszajelzések alapján az OFFI szintén kiemelkedő színvonalon oldott meg.
A cég idén zárta le több mint egy éven át zajló minőségbiztosítási folyamatát, a szakmai továbbképzésekre pedig a jövőben is nagy hangsúlyt fektet.
A leglátványosabb fejlődést a cég egyértelműen az online területen érte el: a www.offi.hu oldal 2012 tavaszán nem egyszerűen csak új külsőt kapott, de a piacon elsőként az ügyfelek ajánlatot kérhetnek, megrendelhetik a fordítást, és azt akár bankkártyával, akár online banki utalással ki is fizethetik.
Miért rendelték vissza Tuskék a lengyel nagykövetet Budapestről?
