Egy román–olasz–francia konzorciumnak, az SWS Engineering Spa–Systra–Metrans Engineeringnek ítélték oda a 6,5 millió eurós munkát, amelynek keretében a kolozsvári metróberuházás környezeti hatástanulmányát és stratégiai felmérését is el kell készítenie. A tervek szerint metropoliszövezeti gyorsvasút épülne a Magyarnádas és Bonchida közötti 43 kilométeres szakaszon. A 16 kilométeresre, 15 megállóval tervezett metróvonal két szakaszban készülne el. Az első a Kolozsvár Nagyvárad felőli bejáratánál fekvő „alvóváros”, Szászfenes déli részét köti össze a kincses város Tóköz nevű keleti részével – útba ejtve a Vivo bevásárlóközpontot és a városközpontot is –, a második szakasz Szászfenest az egyelőre csak kis részben elkészült erdélyi autópályára való csatlakozást biztosító Gyalu községgel köti majd össze. Románia egyetlen metrója amúgy Bukarestben közlekedik, a hálózat legnagyobb részét még a Ceaușescu-érában építették, a rendszerváltás óta eltelt 30 év alatt mindössze 13 kilométerrel bővült.

Csökkentette az élelmiszerárakat az árréscsökkentés és az online árfigyelő bővítése
Már száz termékkategóriában összesen mintegy háromezer különböző termék naponta frissülő ára követhető nyomon a rendszerben.