Kezdik felismerni az online világban rejlő lehetőségeket a hazai kis- és középvállalkozások (kkv-k). – Az online jelenlét nagy lehetőségeket rejt a cégeknek, ezért is tartottuk fontosnak megvizsgálni, hogy a hazai kkv-szektor milyen arányban és hol képviselteti magát a világhálón. A K&H kkv bizalmi index kutatásunk eredménye szerint a cégek figyelembe veszik az okostelefont használók táborának dinamikus növekedését és a felhasználói szokások változását, hiszen tízből hét vállalkozásnak van saját honlapja, 35 százalékuk pedig a Facebookon is jelen van – részletezi Kökény Roland, a K&H marketingfőosztályának vezetője.
Decembertől a csalókat is büntetik a tengelysúlymérő kapuk
Az ország 189 helyszínén összesen 280 forgalmi sávot figyelő ellenőrző kapuk a jövőben a csalókkal szemben is hatékonyan fel tudnak lépni.