– A városi közlekedésben csak elektromos buszokat lehet forgalomba állítani 2022-től – mondta Orbán Viktor miniszterelnök a legutóbbi Kormányinfón. Korábban elhangzott, hogy a nemzeti buszstratégia részeként az elkövetkező tíz évben 36 milliárd forintot fordítanak döntően elektromos buszok vásárlására. A kormány célja, hogy az állami tulajdonú szolgáltatók fokozatosan és költséghatékonyan álljanak át a tiszta, döntően elektromos meghajtású járművekre a közösségi közlekedésben. Azt szeretnék, hogy a buszbeszerzéseket elsősorban hazai gyártásból tudják lebonyolítani. Kétségtelenül van tere a fejlesztésnek, jelenleg ugyanis összesen húsz elektromos Modulo fut Budapesten (amelyeket az Ikarus Egyedi Autóbusz Gyártó Kft. gyártott), egyetlen komáromi BYD Salgótarjánban, míg Pécs tíz járművet rendelt ugyanezekből.
Magyarország összeköti Kínát és a Nyugatot
Nagy Márton több Kína–Magyarország „Övezet és út” infrastrukturális projektet szorgalmaz.