A hagyományosan legnagyobb lakossági ügyfélkörű OTP Banknál csak az elmúlt hónapban mintegy harmadával nőtt az online tranzakciók száma. A járvány miatti intézkedések szempontjából már erősen érintett márciusban az elektronikus ügyintézések terén jelentősebb növekedést az átutalások, a postai csekkek QR-kódos befizetése, a mobiltelefon-egyenlegek feltöltése, valamint a betéti vagy hitelkártyával kapcsolatos ügyek esetében figyeltek meg. Az OTP 65 év feletti ügyfeleinek mintegy 40 százaléka kötött eddig szerződést internetbanki vagy mobilbanki szolgáltatásokra. A belépők 75 százaléka ugyanakkor rendszeresen használja is a bank digitális felületeit. – Az internetbank és mobilalkalmazások használata gyors, praktikus és biztonságos. Sőt azt tapasztaljuk, ha az idősebbek beléptek az online ügyintézés világába, többségük szívesen marad ennél a formánál – mondta Kuhárszki András, az OTP Bank igazgatója.
Még nem érkezett jobb ajánlat az orosz energiahordozókkal szemben
Szijjártó Péter: az energiaellátás biztonsága a nemzetbiztonság része.