– Tagszállodáink a legismertebb gyógyhelyeken, üdülő- és hegyvidéki területeken, kiemelt nagyvárosokban találhatók, és a legszélesebb igényeknek megfelelő szolgáltatásokat kínálják: gyógyszolgáltatások, wellness-, rekreációs és fitneszszolgáltatások, konferencialehetőségek, élménydús programok. A fő profilunk nem változik, viszont a fejlesztésekkel megújuló Hunguest Hotels szállodák jellemzően magasabb színvonalat képviselnek majd, mint a jelenlegi besorolás és árkategória. De a csillagok számánál is fontosabb szempont az, amit a vendégek tapasztalnak nálunk minőségben, szolgáltatásban, érzésben: összetéveszthetetlen, mégis egészen újfajta „Hunguest-minőséget” szeretnénk nyújtani. Nagyon sok a törzsvendégünk, döntő részük az idősebb generációhoz tartozik, közülük többen vannak, akik évtizedekkel ezelőtt gyermekeikkel töltötték a nyarat valamelyik szállodánkban. A gyerekek mára kirepültek, a szülők viszont még visszajárnak. Ugyanakkor felnőtt egy generáció, akik már más, a megszokottnál rendszerint magasabb igényeket támasztanak egy turisztikai szolgáltatóval szemben. A szállodafejlesztésekkel nyitni szeretnénk a fiatalok felé, hogy akár a szüleikkel, akár az új családjukkal, illetve egyedül vagy a barátaikkal egy minden igényt kielégítő, árban megfizethető szolgáltatást vehessenek igénybe nálunk. Ennek érdekében kutatásokat végeztünk a köreikben, mert tudni szerettük volna, hogy miért utaznak, mit keresnek és mi alapján választanak szállodát – a tervezés és fejlesztések megvalósítása során ezeket az igényeket tartjuk szem előtt. A szállodák megújulásával együtt tehát egy új, fiatalos, modern márka is születik, a rebranding természetesen az arculatban is megjelenik majd.