A Ford úgy határozott, hogy az elsősorban az észak-amerikai piacra fejlesztett nagy SUV-modelljét, az Explorert az EU-ban, így hazánkban is forgalmazza. A több mint öt méter hosszú, 2,3 méter széles, 1,8 méter magas jármű saját tömege 2,5 tonna, össztömege – ami után a gépjárműadót fizeti az üzembentartó – csaknem 3,2 tonna. A gördülő tornyot egy háromliteres V6-os benzines és a 100 lóerős villanymotor együtt 457 lóerővel mozgatja. Tekintve, hogy a villanymotor akkumulátoros üzemmódban ötven kilométernyi távolságra elviszi, az Explorer zöld rendszámot viselhet, és az EU besorolása szerint mint plug-in hibrid, környezetkímélőbb, mint egy akár 3,5 méteres, kevesebb mint egytonnás, 0,9 literes benzinmotorral szerelt kisautó.
Magyar Péterék uniós biztosjelöltje azonosul a gazdákat tönkretevő agrárstratégiával
A Tisza Párt elnöke el sem ment a néppárti agrárbiztosjelölt bizottsági meghallgatására, hiszen korábban már bejelentette, hogy támogatja azt a tervet, amelynek részeként megszüntetnék a mezőgazdasági termelők földalapú támogatását.