
Jelentősen növeli a családok mozgásterét az adócsökkentés
Ez komoly áttörés lesz. Pontos számokat mutatunk!
Zajlik a munka a magyar fővárost az erdélyi Nagyváraddal összekötő M4-es gyorsforgalmi út Abony (Kelet)–Törökszentmiklós (Nyugat) közötti szakaszán. A beruházás keretében 27,1 kilométer hosszú, kétszer kétsávos gyorsforgalmi út valósul meg, a leállósáv burkolatának kiépítése nélkül, óránként 110 kilométeres sebességre tervezve. A szakaszon jelenleg töltésépítés és földműépítés zajlik – tette közzé a Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztő –, és kisebb részeken már az aszfalt alapréteget építik a kivitelezők. Ezekkel együtt folyamatosan készülnek a párhuzamos és a keresztező utak földmunkái.
A kivitelezés során komplex pihenőhely épül a 32-es úti csomópontban (Zagyvai pihenő) és egyszerű pihenő a Berek-ér környékén, a 109-es kilométerszelvény térségében. Ezenfelül négy csomópont is megépül.
Az M4-es jelenlegi végpontjában Abony (Kelet) található, amelybe becsatlakozik majd a jelenleg tervezési fázisban lévő, leendő M8 autópálya is.
Emellett csomópontok épülnek, a hidaknál, felüljáróknál folyamatosan építik a háttöltéseket, beemelik a főtartókat, előkészítik a pályalemezt.
A szakasz kiemelkedő műtárgya a Tisza-ártér feletti 416 méter és a Tisza-folyó feletti 756 méter hosszú híd.
Az ártéri hídnál a beemelt elemek helyszíni szerelése, a betonozójármok építése és a pályalemez-zsaluzat építése folyik. A mederhídnál pedig gyártás, helyszíni szerelés folyik, és a hídszerkezetet a helyére tolják. A mederhíd 17 tolási fázis során éri el a végleges helyét. Kiss Boglárka, a NIF Zrt. szóvivője azt mondta, minden feltétel adott ahhoz, hogy a kivitelezők tartani tudják a 2022 első negyedévére tervezett átadást.
Az M4-es gyorsforgalmi út kiépítése nagy lendülettel zajlik. Szeptemberben adták át a forgalomnak a Berettyóújfalu és a Nagykereki országhatár közötti 29,5 kilométeres szakaszt. A határ román oldalán elkészült az 5,3 kilométeres Bors–Bihar négysávos út. Idén júliusban adták át a forgalomnak a 17,6 kilométeres Cegléd–Abony gyorsforgalmit, februárban pedig a teljes M0–Cegléd-szakaszt. A kivitelezési munkák 2017-ben kezdődtek. A nyomvonal és a kivitelező munkaszervezése lehetővé tette, hogy több szakaszon már a teljes szakasz átadása előtt is megindulhatott a forgalom.
Az M4-es fejlesztése tovább zajlik a teljes kiépítésig. Törökszentmiklós és Berettyóújfalu között folyik a tervezés, 2021-re készülhetnek el kiviteli tervek, a finanszírozásról akkor dönt majd a kormány.
Ha megépül, az M4-es lesz a legrövidebb magyar gyorsforgalmi összeköttetés Románia és Budapest, illetve Törökország és Németország között.
Ez komoly áttörés lesz. Pontos számokat mutatunk!
Ha szép szóval nem megy, majd megy hatósági árakkal.
Nagyon kevés ország mondhatja el magáról azt, amit mi.
Az Orbán-kormány intézkedése már 2013-ban áttörést hozott a családok megvédésében. Mutatjuk a számokat!
Orbán Viktor: A nyugdíjasoknak jön az áfa-visszatérítés
Csúcsboksz és „vérfürdő” Rjádban! Ezúttal Bivol nyert és lett a félnehézsúly vitathatatlan bajnoka
Friss közleményt adott ki Ferenc pápáról a Vatikán
Nem kertelt a sikerkapitány: összeomlóban Németország, az időseket és a fiatalokat sem becsülik meg eléggé
Keverd össze a tejbegrízt pudinggal, nem hiszed el, mi lesz belőle
Megkongatta a vészharangot az ukrán hírszerzés: elkezdték felkészíteni a lakosságot Moszkva lépésére
Nagy Ferónak csak egyetlen kérdése maradt Orbán Viktor beszéde után
Vasárnapi sportműsor: Manchester City–Liverpool, Esbjerg–Győri ETO
Helyszíni fotókon mutatjuk a tragikus ceglédi vonatbaleset nyomait, amelyben két ember meghalt
Áttörés a gazdaságban: jön Európa legnagyobb adócsökkentése
Súlyosbodik Ferenc pápa állapota
Oszló holttestet találtak egy Teréz körúti lakásban
Ez komoly áttörés lesz. Pontos számokat mutatunk!
Ha szép szóval nem megy, majd megy hatósági árakkal.
Nagyon kevés ország mondhatja el magáról azt, amit mi.
Az Orbán-kormány intézkedése már 2013-ban áttörést hozott a családok megvédésében. Mutatjuk a számokat!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.