
Ha kolbászt akart vacsorázni, gondolja át még egyszer, mert lehet, hogy szalmonellásat vitt haza
Vigye vissza Győrbe, vagy nagyon süsse meg.
Zajlik a munka a magyar fővárost az erdélyi Nagyváraddal összekötő M4-es gyorsforgalmi út Abony (Kelet)–Törökszentmiklós (Nyugat) közötti szakaszán. A beruházás keretében 27,1 kilométer hosszú, kétszer kétsávos gyorsforgalmi út valósul meg, a leállósáv burkolatának kiépítése nélkül, óránként 110 kilométeres sebességre tervezve. A szakaszon jelenleg töltésépítés és földműépítés zajlik – tette közzé a Nemzeti Infrastruktúra-fejlesztő –, és kisebb részeken már az aszfalt alapréteget építik a kivitelezők. Ezekkel együtt folyamatosan készülnek a párhuzamos és a keresztező utak földmunkái.
A kivitelezés során komplex pihenőhely épül a 32-es úti csomópontban (Zagyvai pihenő) és egyszerű pihenő a Berek-ér környékén, a 109-es kilométerszelvény térségében. Ezenfelül négy csomópont is megépül.
Az M4-es jelenlegi végpontjában Abony (Kelet) található, amelybe becsatlakozik majd a jelenleg tervezési fázisban lévő, leendő M8 autópálya is.
Emellett csomópontok épülnek, a hidaknál, felüljáróknál folyamatosan építik a háttöltéseket, beemelik a főtartókat, előkészítik a pályalemezt.
A szakasz kiemelkedő műtárgya a Tisza-ártér feletti 416 méter és a Tisza-folyó feletti 756 méter hosszú híd.
Az ártéri hídnál a beemelt elemek helyszíni szerelése, a betonozójármok építése és a pályalemez-zsaluzat építése folyik. A mederhídnál pedig gyártás, helyszíni szerelés folyik, és a hídszerkezetet a helyére tolják. A mederhíd 17 tolási fázis során éri el a végleges helyét. Kiss Boglárka, a NIF Zrt. szóvivője azt mondta, minden feltétel adott ahhoz, hogy a kivitelezők tartani tudják a 2022 első negyedévére tervezett átadást.
Az M4-es gyorsforgalmi út kiépítése nagy lendülettel zajlik. Szeptemberben adták át a forgalomnak a Berettyóújfalu és a Nagykereki országhatár közötti 29,5 kilométeres szakaszt. A határ román oldalán elkészült az 5,3 kilométeres Bors–Bihar négysávos út. Idén júliusban adták át a forgalomnak a 17,6 kilométeres Cegléd–Abony gyorsforgalmit, februárban pedig a teljes M0–Cegléd-szakaszt. A kivitelezési munkák 2017-ben kezdődtek. A nyomvonal és a kivitelező munkaszervezése lehetővé tette, hogy több szakaszon már a teljes szakasz átadása előtt is megindulhatott a forgalom.
Az M4-es fejlesztése tovább zajlik a teljes kiépítésig. Törökszentmiklós és Berettyóújfalu között folyik a tervezés, 2021-re készülhetnek el kiviteli tervek, a finanszírozásról akkor dönt majd a kormány.
Ha megépül, az M4-es lesz a legrövidebb magyar gyorsforgalmi összeköttetés Románia és Budapest, illetve Törökország és Németország között.
Vigye vissza Győrbe, vagy nagyon süsse meg.
A munkakörülmények fejlesztésére lehet majd jelentős forrást szerezni.
A poggyászban szállítható árukra vonatkozó szabályokról tett közzé összeállítást az adóhivatal.
A megfelelő fajtaválasztással is jelentősen lehetne javítani az ágazat helyzetén.
Aranyosi Péter szerint ő már nem humorista, hanem „politikai áldozat”
Kerkez érkezésnek bejelentése helyett gyűlölt kiszemelt megvétele szivárgott ki Liverpoolból
Óriási boldogsággal jelentették be Krausz Gáborék: hárman vannak!
Alaposan megizzasztották Orbánt Brüsszelben: kis híján elsöpörte a népharag (VIDEÓ)
Sokk a koncerten: a Grammy-díjas énekesnő foga a dal közepén esett ki, a közönség tátott szájjal nézte
Nem bírta tovább a költségvetés: Ukrajna egyetlen döntéssel 2000 milliárd forintnyi plusz hitelbe veri magát
Nagy fehér cápát fogtak az Adrián
Búcsúmeccsen köszönnek el a visszavonuló magyar válogatott védőtől
Jeges árvíz hömpölyög az utcán – videón a hidegfront döbbenetes érkezése a szomszédba
A Tisza Párt egy fölpántlikázott kübli
A FIFA az éjjel fontos bejelentést tett a Real Madrid botrányáról a klub-vb-n
Fordulat Wimbledonban: Fucsovics rászolgált erre a mázlira
Vigye vissza Győrbe, vagy nagyon süsse meg.
A munkakörülmények fejlesztésére lehet majd jelentős forrást szerezni.
A poggyászban szállítható árukra vonatkozó szabályokról tett közzé összeállítást az adóhivatal.
A megfelelő fajtaválasztással is jelentősen lehetne javítani az ágazat helyzetén.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.