A brit versenyhatóság megvizsgálta az online reklámpiacot, és úgy találta, hogy a Facebook és a Google együtt immár a 14 milliárd fontos piac bevételeinek nyolcvan százalékát tudhatja magáénak. Ezt az arányt túlzottnak tartják, általa megvalósul a monopolhelyzet, ami ellen rendszerint fel szoktak lépni a legtöbb országban, hisz egyrészt ellehetetlenít sok vállalkozót, de ami a nagyobb baj, hogy mérsékelheti, vagy akár meg is szüntetheti a piaci versenyt. Ebben az esetben ez úgy nyilvánul meg, hogy a két cég a hirdetési díjakat leszorítja, ami ugyan a reklámozóknak jó lehet, de azoknak az internetes médiáknak, akik a reklámbevételekből élnek, a bevételeik összeomlását okozza, a többi reklámozó pedig kiszorul a piacról.
![](https://cdn.magyarnemzet.hu/2024/06/D5amUNUcTocoasLPc5AZ0oByC8qFwo9DRhrjf_WdjwM/fill/550/310/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2NhOWI0YjVhZDRjZDQ0ZTY5ZWI2NGJjY2RlZjcwODBk.jpg)
Orbán Ráhel elmondta, min kell dolgozni a budapesti turizmusban
Lehet építeni a kultúrára, a gazdag szállodai kínálatra és a rendkívül változatos éttermi palettára.