A brit versenyhatóság megvizsgálta az online reklámpiacot, és úgy találta, hogy a Facebook és a Google együtt immár a 14 milliárd fontos piac bevételeinek nyolcvan százalékát tudhatja magáénak. Ezt az arányt túlzottnak tartják, általa megvalósul a monopolhelyzet, ami ellen rendszerint fel szoktak lépni a legtöbb országban, hisz egyrészt ellehetetlenít sok vállalkozót, de ami a nagyobb baj, hogy mérsékelheti, vagy akár meg is szüntetheti a piaci versenyt. Ebben az esetben ez úgy nyilvánul meg, hogy a két cég a hirdetési díjakat leszorítja, ami ugyan a reklámozóknak jó lehet, de azoknak az internetes médiáknak, akik a reklámbevételekből élnek, a bevételeik összeomlását okozza, a többi reklámozó pedig kiszorul a piacról.
Újragondolják a német energiamixet?
A német ipart is sújtják az ideológiavezérelt energiapolitika következményei.