Gőzbe, ködbe burkolózó, arctalan nők fürdőkben vagy távoli városokban. Csupán formák ők, a magány és az élet megannyi alakváltozata. Köröttük határozott vonalak jelzik a sajátosan szabdalt teret vagy épp a csempe mintázatának ritmusát, az ember azonban csak sejthető – egy-egy mozdulat vagy a vállak íve bizonyos. A többalakos képek népe is, mint a sakkjátszmák figurái, szigorú szabályok szerint válnak elesettekké vagy hódítókká. Valahogy mégis béke van minden képen, a ködből kilépők és a ködbe tartók nem tragikus hősök, csak utazók. Péter-Breton Anna Párizsban élő, magyar–kirgiz festő mintha egész életében úton lett volna, és ízekből, illatokból, felvillanó emlékekből építene otthont magának.

„Megállítja a BKV-t, nem fog sz…rozni”
A Városháza-gate kulcsfigurája már 2021 nyarán arról beszélt, hogy Karácsonyék a tömegközlekedéssel zsarolják majd a kormányt. Később ez meg is történt.