– Az elmúlt évek zeneipari jelentéseiből tudjuk, hogy a könnyűzenészek legfontosabb bevételi forrásai a fellépések. Ezek elmaradása, illetve bizonytalan ideig történő halasztása azonban nemcsak az előadókat sodorta nehéz helyzetbe, de a könnyűzenét kiszolgáló háttéripar dolgozóit is. Hiszen ha nincs koncert, akkor nincs szükség színpadtechnikára, hangosításra, világításra, de nem kell szállítás, őrzés, és bizony a menedzsmentnek is jóval kevesebb dolga és bevétele van. Ha ehhez hozzávesszük, hogy a koncertek helyszínei mit veszítenek, mondjuk csak az elmaradó bulik fogyasztása révén, akkor egyértelmű: egy koncert törlését nemcsak a néhány fős zenekar érzi meg, hanem két-háromszor annyi ember, akik a rendezvények megszületésén dolgoznak. A legnagyobb segítség jelenleg az, ha a könnyűzenei vállalkozások terheinek csökkentése révén minél többen kapjanak esélyt a túlélésre, amihez egyébként a kormány gazdasági intézkedései jó alapot teremtenek. Ezen túl a szakmának házon belül kell dolgoznia azon, hogy fenntartsa a közönség érdeklődését a magyar produkciók iránt, vagy ha lehet, még növelje is azt, hiszen óriási lesz a verseny, ha egyszer újra megnyílhatnak a koncerthelyszínek.