Persze Tolnay Klárinak nem egy angyali tüneményt kell alakítania, hanem egy igencsak akaratos színésznőt, aki elvárja, hogy imádják és istenítsék, és ezt meg is kapja az írótól, közel negyven éven át. A színdarab a levelezésük alapján készült, és mivel magánlevelezésről van szó, a legizgalmasabb benne a sokszor kitárulkozó beszéd, amelyet persze folyamatosan árnyal a férfi és nő közötti játszmázás. Tolnay Klári arc- és hangjátékával az előadás alatt folyamatosan leleplezi a nézők előtt ezeket a női praktikákat, így mindenkit beavat ebbe a szerelembe. Mindez persze Huszti Pétert is dicséri, ugyanis ő rendezte Jerome Kilty művét úgy, hogy a színészi játékon van a hangsúly. Talán annyit érdemes csak megjegyezni, hogy bár 1982-ben ez még nem igazán volt divat, de el kellett volna tüntetni a színről szinte minden díszletet, mert ilyen intenzív színészi játékról semmi nem vonhatja el a néző tekintetét egy pillanatra sem.
Történetek magyar festőzsenik kalandos úton megtalált műveiről
Megjelent a Kieselbach Galéria könyvsorozatának legújabb, reprezentatív darabja.