– Senki. Anyukám és a nagymamám nagyon szereti az operettet, a népdalokat, a magyar nótát. Gyerekkoromban állandóan ezeket a dalokat hallottam. Egy ideig próbáltak másfelé terelgetni, ezért közgazdasági szakközépiskolába mentem, de érettségi után már támogatott a család, hogy a Shakespeare Színművészeti Akadémián kezdjem el az operett-musical-színész szakot. Sokat köszönhetek Gencsy Sári operaénekesnek, a mesteremnek. Ahogy ő, én is koloratúrszoprán vagyok. A pályámat Kaposváron, a Rockszínházban kezdtem, majd a Tapolcai Musical Színpad tagja lettem, ahol szép szerepeket kaptam. A Rómeó és Júlia című musicalben a női címszerepet, az Egri csillagokban Cecey Évát, az István, a királyban Gizellát játszottam-énekeltem. Később szabadúszóként – a „vírusmentes boldog békeidőkben” – gálákat szerveztem. Énekes kollégáimmal, táncművészekkel és egy zenekarral nemcsak kis hazánk színpadaira, hanem a világ több pontjára – Svédországba, Szlovákiába, Erdélybe – viszem el nemzeti kincsünket: az operettet. Mindenhol imádják. Berlinbe rendszeresen visszajárunk. Látványos gálákat rendezünk, operett-, opera-, musical-, retró, magyarnóta-előadásokkal lépünk fel. Én szervezem a próbákat, a művészeket, az utazásokat. Szerintem a magyar operettet csak mi, magyarok tudjuk igazán jól előadni. A külföldi művészek is szépen eléneklik, de kell bele az a plusz, a tűz, a szenvedély. Az operett magyar műfaj, hungarikum. Benne van a szívünk, a lelkünk, a bánatunk. Ahogy a német mondja, paprika van a vérünkben.