Ha egy könyv Shakespeare egyik szonettjének első sorával kezdődik, és az alcím szerint is ezzel van dolgunk („Egy Shakespeare-kezdősorra”), akkor nem csupán azt tudhatjuk, hogy ez bizony egy jó könyv lesz, hanem azt is, hogy a „jóságnak” igen előkelő szintjét fogja képviselni, hiszen nyomban behelyezi magát az irodalmi hagyományba, reflektál távoli gondolatkapcsolódás mentén a szerző korábbi műveire is. Farkas Wellmann Évának ez az ötödik kötete (úgy, hogy két könyvének is volt második kiadása), és talán nem véletlen, hogy éppen öt ciklusra osztja a verseket. Régi olvasója lévén néhány mondatból, sőt szószerkezetből felismerem végletekig kimunkált, a kortárs irodalomban szinte páratlan aprólékosságát és műgondját, minőség iránti olthatatlan vágyát és e vágy beteljesülését/beteljesítését. És a játékosság.
Történetek magyar festőzsenik kalandos úton megtalált műveiről
Megjelent a Kieselbach Galéria könyvsorozatának legújabb, reprezentatív darabja.