A zeneszerző halála óta felnőtt egy új zenésznemzedék, amelynek tagjai már nem álltak vele közvetlen kapcsolatban, munkásságának hatása azonban kitapintható náluk. Geröly Tamás dzsesszdobos hívására tizenöt muzsikus emlékezik zenével a Fonó színpadán, azon a helyen, ahol számos alkalommal Szabados György is fellépett.
Az emlékesten közreműködik Ajtai Péter (bőgő), Ávéd János (szaxofon), Baranyi Bence (dobok), Berta Zalán (basszusgitár), Boldi Tamás (zongora), Cseke Dániel (szaxofon), Dóczi Bence (gitár), Gyárfás Attila (dobok), Hock Ernő (bőgő), Kováts Zoltán Sándor (bőgő), Kováts Gergő (szaxofon), Menyhért Márton (gitár), Miklós Szilveszter (dobok), Pozsár Máté (zongora) és Szelevényi Vito (trombita).
Szabados György 1939-ben született Budapesten. Rendkívüli zenei adottsága, rögtönzésre épülő zongorajátéka, folytonos kifejező, komponáló kedve már kisgyermekkorában megmutatkozott. Zenei tanulmányait magánúton végezte, a dzsesszben találta meg azt a nyelvet, amellyel improvizatív képességeinek formát adhatott. Zenéje rendkívül dinamikus, a hagyomány és a modernitás értelmében is európai és magyar zene, telve a spontaneitás frissességével és a szellem erejével. Alkotói felfogását a kompozíció és a szabad improvizáció harmóniájára alapozta. Nevéhez fűződik a B-A-C-H élmények című kompozíció, amely a Modern jazz IV-V. Anthology 64 című lemezen jelent meg és az első szabad zenei felvételnek számít hazánkban.
(A belépőjegy mellett érvényes védettségi igazolványt is be kell mutatni. A Fonó területén kötelező a maszkviselés, kivéve a vendéglátóegységet.)