Ha álomfejtők lennénk, mindenekelőtt a sokszínű és eklektikus borítóra pillantva próbálnánk következtetni a háromosztatú digipack borító rejtette digitális korong tartalmára. Tudjuk, egy mélyalvásos látomás sokféle lehet, amelyre komoly befolyással van az álmodó mentális, lelki állapota. E tekintetben és általánosságban beszélhetünk pozitív élményről (ilyenkor sajnáljuk igazán az ébresztőóra kíméletlen figyelmeztetését), vagy épp az ellenkezőjéről, amely viszont jótékony hatást fejt ki a verejtékes rémálomból felriadókra. Előbbi kategóriát erősítik az erotikus-, vagy éppen a szép szerelmi álmok látomásai. Ennyit a költők által is gyakorta használt kifejezésről, amely itt, a lemez-, valamint több dal címét is figyelembe véve talán többször fordul elő a kelleténél.
Szerencsére az MZ Projekt Egy álom elég című albuma nem a rémlátomásokat, inkább a legszebb emberi érzést, a szerelmet igyekszik dalba önteni, és megint csak szerencsére nem szirupos-csöpögős táncdal formájában, hanem a rock és a metal mezsgyéjén egyensúlyozó kemény, gitárcentrikus muzsikával.
A túláradó érzelem illetve a metal „zúzás” találkozása érdekes, izgalmas kontrasztot eredményez, és nem is példa nélküli a nemzetközi-, illetve a hazai rock történelmében. Gitárcentrikus muzsikát emlegettünk, amelynek szerzője, illetve előadója Magyar Zoltán, aki – egyelőre főként – a rock-, metal szcéna ismert alakja.
1987-től, azaz tizenhárom évesen fogott először hangszert a kezébe, amelyet azóta sem akar elengedni. Maróthy Zoltán és Szekeres Tamás gitárzsenik oktatták, majd amikor kezdte kinőni magát, olyan zenei nagyságokkal muzsikált közös színpadon, mint a néhai Póka Egon basszusgitáros, Debreczeni Ferenc Omega-dobos, Keresztes Ildikó énekes, Gömöry Zsolt Edda-billentyűs, vagy éppen a hazai blues-rock gitárosok doyenje, Tátrai Tibor. Gary Moore-fanként nyúzta a hathúrost az Empty Rooms tribute zenekarban, de szerzőként és gitárosként közreműködött a Joy Music Band, a Rebel, valamit a Saqqara formációk lemezein is.