A Depeche Mode-ot a magyar közönség jól ismeri – nem a tegnapi volt az első koncertjük, ám ez volt az eddigi legnagyobb. Több mint négy évtizedes pályafutásuk önmagáért beszél, amelynek során szinte minden kislemezükkel a slágerlisták élére kerültek. Nem riadnak vissza a stílusváltásoktól: személyes megérzéseikre, késztetéseikre és a hallgatóik elvárásaira egyaránt figyelnek, miközben nem veszítik el a rájuk jellemző egyedi hangzást. Mindez lehetővé teszi számukra azt a fajta megújulást, ami miatt ennyi év után is nemcsak képesek megtölteni a Puskás Arénát Magyarországon is, hanem képesek olyan tömegpszichózist létrehozni, amely az arénát emberi méhkaptárrá változtatja. Tegnap este ugyanis együtt mozdult, együtt ugrált, együtt lélegzett 50-60 ezer ember. Egyszerre gyúltak fel a mobilok fényei a lírai pillanatoknál, s mindenki egy emberként ujjongott, amikor az énekes belekezdett tipikus helikoptertáncába.

A turné a Memento Mori, azaz emlékezz a halálra címet viseli, amely kettős jelentéssel bír. Az aktuális események által megihletve az új albumon még a Covid-járvány elején kezdtek el dolgozni a tagok. A stúdiólemez pedig Andrew Fletcher, a zenekar alapító billentyűse halálát követő évben jelent meg, amelyben ő már nem működött közre. Ám a duóvá lett zenészek egyfajta hommage-ként Andy Fletcherről is megemlékeznek a Memento Mori kapcsán.
Nagyjából kétórás műsort adtak, amelynek során nagyon kevés kiállás, szünet volt, s szerencsére tartózkodtak a nagy sztároknál gyakran előforduló beszédkényszertől is. Tényleg a zenéé volt a főszerep. A brit banda ebben pedig verhetetlen, és a hangosítás is a legjobbat hozta ki belőlük. A huszonhárom dalos setlistet egyetlen hamis hang nélkül énekelték végig, miközben az aréna padlója és a székek az ütem dübörgésével együtt rezonált.
A fantasztikus hangzást és előadást pedig nem szorították háttérbe a mostanában népszerű színpadi megoldások: nem volt se tűz, se konfetti, se egyéb csilivili komolytalankodás. A vizuált viszont nagyon tudatosan tervezték és illesztették a dalokhoz, amely által maga a koncert is egy óriási videóklipre hasonlított.
