− A Magyar Rádió Gyermekkórusában szerzett tapasztalatai nyilván egy életre meghatározók voltak.
− Minden tekintetben. Ha valaki már kisgyermekként találkozik a zenével, menthetetlenül beleivódik a lényébe az élmény. Ráadásul a kórus zenetagozatos iskola is volt egyben. Olyan kiemelkedő gyűjtőhely és műhely, amely mindenkinek segített kiaknázni a benne rejlő zenei képességeket. Nem véletlen, hogy számtalan kiváló magyar művész került ki onnan. Akkoriban Csányi László és Botka Valéria vezették a gyerekkórust, zongorázni tanulni pedig Szűcs Ilonkától, Eötvös Péter édesanyjától kezdtem. Az ő személyük és az általuk megteremtett közeg garanciát jelentett a minőségre és az elhivatottságra.

− Miért éppen a zongorát választotta a hangszerek közül?
− Mert volt egy zongora az otthonunkban, ami alatt gyakran játszottam kisgyermekként. Később pedig a billentyűket nyomkodva pötyögtem rajta a hangokat. Az általános iskola első éveiben aztán különböző gyerekbetegségek miatt sokszor voltam otthon, és szerettem hallgatni a rádiót. Némelyik dal olyan mélyen belevésődött az emlékeimbe, hogy késztetést éreztem, hogy leüljek a zongorához, és megpróbáljam lejátszani.
− Ezek szerint gyermekként nem jelentett nyűgöt a sok gyakorlás, fellépés?
− Egyáltalán nem, sőt nagyon jól éreztük magunkat. Remek közösség alakult ki, és mi magunk is éreztük, hogy csodálatos ajándékot kapunk a sorstól. Nagyon sokszor szerepeltünk külföldön, és sosem felejtem el például azt az emlékemet, amikor Finnországban egy hatalmas, modern templomban léptünk fel. Nem akarok túlozni, de nagyjából száz méter körül lehetett a magassága, legalábbis nekünk, gyerekeknek mindenképpen akkorának tetszett. Az orgona melletti kóruserkélyre lifttel lehetett felmenni, és legalább másfél percig tartott az út.
Odafentről semmit nem láttunk, csak az eget a gyönyörű ablakokon keresztül. Úgy éreztük magunkat, mint az angyalok kórusa. Nagyon sok ilyen típusú emlékem van azokból az időkből, sokszor megérintett a zene varázsa.
− Olyannyira, hogy a Zeneakadémia növendékeként még koncertzongoristának készült. Miért váltotta fel a komolyzenét a színház világa?
− Ínhüvelygyulladást kaptam, ami nagyon visszavetett a gyakorlásban és a fejlődésben. Viszont így felerősödhetett a zeneszerzői énem. Híre ment, hogy Kemény Gábor barátommal akár egész darabokat is lekottázunk hallás után. Ezt a képességünket aztán a Színművészeti Főiskolán kamatoztattuk: az Ódry Színpadon mutattuk be az általunk lekottázott külföldi musicaleket. Így nyílt meg előttem egy új, zenés színházi világ.