Mint mondta, hatalmas öröm és megtiszteltetés volt számára, hogy immár harmadszor is őt tartották méltónak erre a közönségdíjra, hiszen a közönség visszajelzése megunhatatlan elismerés egy színész számára.

Az, hogy az ember egyszer elnyeri a közönség bizalmát, nem prognosztizálja, hogy másodszorra vagy akár harmadszorra is a magáénak tudhatja ezt az elismerést, hiszen nagyon erős mezőnyben mérettetem meg magam évről évre. Tehetséges kollégákkal vagyok körülvéve, akik prózában és zenés előadásokban is egyaránt erősek
– hangsúlyozta a színész, aki a 2023/2024-es évadban egyebek közt az Ezeregy éjszaka, a Jó estét nyár, jó estét szerelem és a Rómeó és Júlia című előadásokban is szerepelt.
– Mindhárom nagyon fontos volt számomra. Az Ezeregy éjszaka esetében nagy volt a bizonyítási vágy, hiszen a Szegedi Szabadtéri sztárszereposztás után a mi társulatunk is szeretett volna bizonyítani, hogy ez az előadás „házon” belül is nagyot tud durranni. A visszajelzések szerencsére igazoltak minket. A Jó estét nyár, jó estét szerelem színészileg volt egy nagyobb falat, mivel előttem nagy elődök formálták meg ezt a szerepet és szerettem volna valami újat kihozni nemcsak a karakterből, hanem magamból is, illetve a Sinkovits Imre Színpad intimitása is egy új helyzet volt számomra, egy sokkal finomabb játékstílust követelt meg tőlem. A Rómeó és Júlia esetében az idő tényezője volt a legnagyobb „ellenségünk”, hiszen az előbb említett Jó estét nyár, jó estét szerelem április végi bemutatója után négy nappal már a színpadon kellett megkezdeni a próbákat, ahol egyébként a futó előadások végett nagyon kevés lehetőségünk volt dolgozni. Ilyenkor hatalmas bizonyítási vágy van bennem, hogy a körülmények ellenére is valami igazán jót tudjak kihozni magamból, illetve a helyzetből. Minden szerep egy új tanulási folyamat és egy új lehetőség, hogy magamból is új dolgokat mutathassak meg – fejtette ki Pásztor Ádám, aki azt is elárulta, hogy az összes futó előadását nagyon szereti, és mindegyik szerepének megvan a szépsége és a nehézsége is.
Kitért a nemrég 100. előadását ünneplő Puskás, a musical, a hamarosan 350. előadásához érkező Vámpírok bálja, illetve a Debrecenben hamarosan századszor játszandó A Pál utcai fiúk című előadásokra sikerének titkára is, amely meglátása szerint abban áll, hogy nem csupán kőszínházi keretek közt tud létrejönni egy társulat, hanem különálló előadások mentén is.