Mint mondta, hatalmas öröm és megtiszteltetés volt számára, hogy immár harmadszor is őt tartották méltónak erre a közönségdíjra, hiszen a közönség visszajelzése megunhatatlan elismerés egy színész számára.

Az, hogy az ember egyszer elnyeri a közönség bizalmát, nem prognosztizálja, hogy másodszorra vagy akár harmadszorra is a magáénak tudhatja ezt az elismerést, hiszen nagyon erős mezőnyben mérettetem meg magam évről évre. Tehetséges kollégákkal vagyok körülvéve, akik prózában és zenés előadásokban is egyaránt erősek
– hangsúlyozta a színész, aki a 2023/2024-es évadban egyebek közt az Ezeregy éjszaka, a Jó estét nyár, jó estét szerelem és a Rómeó és Júlia című előadásokban is szerepelt.
– Mindhárom nagyon fontos volt számomra. Az Ezeregy éjszaka esetében nagy volt a bizonyítási vágy, hiszen a Szegedi Szabadtéri sztárszereposztás után a mi társulatunk is szeretett volna bizonyítani, hogy ez az előadás „házon” belül is nagyot tud durranni. A visszajelzések szerencsére igazoltak minket. A Jó estét nyár, jó estét szerelem színészileg volt egy nagyobb falat, mivel előttem nagy elődök formálták meg ezt a szerepet és szerettem volna valami újat kihozni nemcsak a karakterből, hanem magamból is, illetve a Sinkovits Imre Színpad intimitása is egy új helyzet volt számomra, egy sokkal finomabb játékstílust követelt meg tőlem. A Rómeó és Júlia esetében az idő tényezője volt a legnagyobb „ellenségünk”, hiszen az előbb említett Jó estét nyár, jó estét szerelem április végi bemutatója után négy nappal már a színpadon kellett megkezdeni a próbákat, ahol egyébként a futó előadások végett nagyon kevés lehetőségünk volt dolgozni. Ilyenkor hatalmas bizonyítási vágy van bennem, hogy a körülmények ellenére is valami igazán jót tudjak kihozni magamból, illetve a helyzetből. Minden szerep egy új tanulási folyamat és egy új lehetőség, hogy magamból is új dolgokat mutathassak meg – fejtette ki Pásztor Ádám, aki azt is elárulta, hogy az összes futó előadását nagyon szereti, és mindegyik szerepének megvan a szépsége és a nehézsége is.
Kitért a nemrég 100. előadását ünneplő Puskás, a musical, a hamarosan 350. előadásához érkező Vámpírok bálja, illetve a Debrecenben hamarosan századszor játszandó A Pál utcai fiúk című előadásokra sikerének titkára is, amely meglátása szerint abban áll, hogy nem csupán kőszínházi keretek közt tud létrejönni egy társulat, hanem különálló előadások mentén is.




















Szóljon hozzá!
Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja. Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!